A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » FJR1300 (1298 cm3)

FJR1300 (1298 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

delfin (na jó, kardszárnyú)

Szöveges ítélet

9 év és 40000km GSX1400 után vettem, mert szerettem volna kényelmesebbet. N.o-ból hoztam első tulajtól, patent. Azt írták mindenhol, hogy nagyon nyomatékos a blokk, de csak ha nem ültél még GSX-en utána durván döglöttnek tűnik 100 alatt. Kis sebességgel rettentő nehézkes, fél év után is csak bohóckodok ha egy kétsávos úton meg kell fordulni (pedig többször direkt gyakoroltam). A fogyasztás ugyanolyan tempónál 1-1.5l-el magasabb. Az integrálfékkel nem lehet a hátulját olyan szépen fékezni. A gázreakció elég darabos. Ja, és jó drága is.
De ez nem azt jelenti, hogy nem szeretem, amiért megvettem azt tökéletesen tudja, apró termetemmel (193cm, 110kg) is marha kényelmes, míg a GSX-en 100km alatt durván összetörődtem ezen 300km után még jól vagyok (pedig azóta csak öregedtem). Vettem rá nemzeti plexit (V-Stream, a gyári csalódás volt), drága és rettentő ronda, viszont bármilyen tempónál elviselhető a szélzaj. Viszont az öltözködést újra kell tanulni, mert különben nyáron hőgutát kap az ember, cserébe már 10 foknál is nagyon klasszul használható. A markolatfűtés király, csak mindig elfelejtem, hogy van. Az ülés és a térdszög felső üléspozícióban ideális nekem is. Furcsa, hogy soha nem hallottam eddig egyetlen motoron sem motorhangot, ezen pedig a szélcsend miatt folyamatosan olyan az érzés mintha egy fogaskerékhajtóműben ülnék. Az ABS-re azt írják, hogy darabos, de nincs mással tapasztalatom, nekem nem zavaró és klassz érzés, mindig gyakorolok. Monnyuk eddig kétszer vészfékeztem és akkor óvatoskodtam mert elfelejtettem, hogy van. A motor sportos, igazából nagyobb fordulaton erős de kicsinél sem rángat. A motorteljesítmény ahogy már írtam kicsit csalódás a Suzuki után, de ez relatív, cserébe ez ott még megindul ahol a GSX gyengülni kezdett (150 felett). A kardán nem zavaró és marha komfortos. Régen kerültem az autópályát, ezzel nem fáj, hacsak az nem hogy nagyobb tempónál azért 10l fölött is behörpint. Az integrálfék összességében fasza, bármilyen tempóról kellően erősnek tűnik (de semmi több). Mondjuk egyszer a Falzarego-n minden előzetes jel nélkül lekoppant a fékkar vadiúj fékfolyadékkal! A Suzuki-n rosszabb volt a fékérzet de fokozatosan gyengült legalább. A motoros plexit baromságnak tartottam de most imádom. Összeségében nagyjából minden igaz amit írnak róla, a kategóriájában nagyon klassz motor. Majd összeszokunk... Ha kicsi vagy, rövideket motorozol és nem szereted a főtt tojást akkor viszont vegyél mást.

Hibalista

- állítólag nem romlik el azért nem BMW-t vettem...

Ide hordtam szervizbe

Harmati

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 30500
Megbízhatóság (0) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? SUZUKI GSX1400 Következő motorja? 1190 Adventure
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.