Cuki Felkokszolt Plüssmaci
Szöveges ítélet
Azért vettem egy ilyen dögöt mert már volt 1200-es V-Maxom 3 évig és nagy regéket hallottam az új 1700cc-ről.Meg persze sok baromságot is amit a tesztekben olvastam. Nos amikor azt írja a tesztmotoros újságíró hogy "városban használhatatlan" ill csak "lelógatott lábbal lehet vele 10km/h alatt közlekedni olyan nehéz a vas" -javaslom bátran iratkozzon be egy RILI tanfolyamra (reklám helye) majd ott megtanítják a lassú haladást neki. Egyébként nem értem miért nem azt írják ezekben a magazinokban ,hogy én úgy érzem vagy az a véleményem egy ilyen szubjektív tesztben. Egyébként bármelyik BMWs tesztpályát teljesíti a VMAX csak ugyanúgy gyakorolni kell vele mint bármi mással.
Ennyit muszály volt fikáznom kezdésnek a motoros újságírókat mert többek közt ezért halogattam a gép megvételét eddig.Miután kib@szott drága a listaára nem tart egyik kereskedő sem itthon de még Ausztiában és Németországban sem tesztpéldányt ,így nem tudtam kipróbálni sehol.Egyedül Harmati Árpival való beszélgetéseim győztek meg arról hogy ez nem egy fostalicska gyorsuló dragbike futómű és fékek nélkül ahogy az elődje volt aminek csak a blokkja volt 100as ám a többi az életveszéllyel volt egyenlő, hanem itt most már azért gyökeresen más a helyzet.Ezek szerint nem véletlenül rúgtak ki 2 teljes mérnöki teamot a Yamahától ,nem tudom nekik hogyan ,de a végtermék ami nem sz@r lett megérte a várakozást.Azt hogy hogy gyorsul tök mindegy ,mert úgysem mer senki félgáznál nagyobbat húzni sehol neki -ha mégis rögtön lebukna az illető mert megjegyzi a MAX gázállást a kompi ,így vissza lehet keresni mekkorát sikerült kamuzni az illetőnek ,ám én még 3.-ban sem mert azonnal driftelés lenne belőle azt meg ugye nem tudok ...még.A termék alapból hihetetlen jóindulatú ,olyan mint egy nagy plüss maci ha nem húzza neki az ember tök normális túraGÉP jó 7literes fogyasztással.Olyan mint egy brutálisan kigyúrt és felkokszolt Gold Wing csomaghelyek nélkül.Simán tudja az egyujjas kanyarodást még 140nél is, futómű döbbenet túl van tervezve -na persze a blokk is nem egyszerűen- a fékekre még akkor sem lehet semmi rosszat mondani ha szeretnék azért ezzel a 6 dugival megáll de eléggé. Hátulra is akkora tárcsát nyomtak be mint az MT01-esemen előre. Hát igen pakolni nem lehet rá és a Yamaha a rossz minőségre hivatkozva letiltotta a gyári oldaldobozokat pedig szépek voltak. Marad az üléstáska és a hátizsák.Én midenütt használom mm pontosan lehet vele manőverezni ,városban simán lehet vele robogózni ,túrán csopperezni de versenyezni és gyorsulni NA AZT TUD de qrvára!Egy pillanat alatt van a tiltásos végsebességnél amit nem számosítanék és szépen villog a stroboszkópja is. Most eddig ennyi a tapasztalat valószínű megtartom mert nagyon nagy feeling vele gurulni és álló helyzetben is szerintem döbbenetesen szép. Parkolóban sokan fényképezik ám az öregebb Bácsik a legújabb Harley-t vélik benne felfedezni mert azt gondolják hogy a VMAX nem lehet egy márka de megnyugtatom mindig őket hogy ez Japán motor amit nem nagyon hisznek ,mert csak a blokkra van írva egész kis betűvel hogy Yamaha. folyt köv 20000nél
Hibalista
- Semmi eddig....
Ide hordtam szervizbe
Yamaha World
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (0) | Km vásárláskor | 4000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4700 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |