A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

V-Max 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csodas optik, prima technik

Szöveges ítélet

A Story mint mindig nalam valahova, valami miatt visszanyulik. Mar ezer eve vehettem volna egyet, de igazan soha nem hozott lazba, bar a kisebbik 750-es FASER versiojat vagy 15 evvel ezelött mar birtokoltam. Soros 4 hengeres müszer volt.
Ezt a Modellt most nyaron egy Görög szigeten ami 7 Km "hosszu" egy meredek dombra epült 50 ember lakta falucskajaban egy keskeny resen at pillantottam meg, es elajultam, hogy hogy kerül egy ilyen erös gep ide az isten hata möge, elrejtve mindentöl a kacskaringos utcakban leallitva, ahova ember sem igen teved? Rendkivül komplikalt körülmenyek között kinyomoztam kie, meg egy Rhodosi hajout alkalmaval is leszolitottam valakit, akit kapcsolatba hoztam az esetleges tulajjal,elhanyagolt az erös napsütes es homok, es esö altal elhanyagolt allapotban volt, szerettem volna megvenni, de megvenni nem tudtam. Beragtam, es itthol elkezdtem keresgelni a neten. rengeteg elado gep van , megis e mellett döntöttem . Kihozattattam Austriaba, ahol elek, es most telen darabokra szedtem, komplett Servicet csinaltam, mindent lecsereltem, ami szükseges,szelepeket allitottam, mert a magyar tulaj elhanyagolta, sokat dolgoztam vele.Szelepallitas stb utan erezhetöen megvaltozott szebb lett a hangja, bar fölöslegesen inditgatni egy motort sem ajanlatos, mert megdöglenek a gyertyak, ha a Polusoknak nincs öntisztitasra elegendö hömersekletük. USA Modell, Merföld oraval,Nyitott Versio.
Meg nem mentem vele egy Km-t sem, foggalmam sincs milyen lesz.
Motorom elötte sok volt, de ugy erzem respektalnom kell majd ökelmet :)
Megemlitem, hogy mivel elötte Magyarban volt Servizelve, 10 x meggondolnam, hogy ott odaadjam-e valakinek, mert annyi beletört csavarfejet, rendezetlen kabel-elvezetest, Elektromos szakadt vezeteket, összefusizott, lekiismeretlen munkat meg eddig nem lattam .

Hibalista

- cserelt alkatreszek: Hatso teleskopok, olaj,gyertyak,olaj-benzin-Luft-szürök, Duda,Elektr. Stecker, Szelepallitashoz szükseges Shims-Korongok, elsö kerek Gummi, összes fek, es Kupplung-Hydraulik folyadek, üles ujra athuzatva , repedezett volt nagyon .Meg a Karburatorok Synkronizalasa hianyzik es ezutan kesz leszek vele. Viszem le a Balatonra.

Ide hordtam szervizbe

mindent magam csinalok, nem egy nagy durranas, de ajanlatos egy fantasztikusan jol megirt rengeteg Fotoval abrazolt Haynes javitasi könyvet vasarolni. sokat segitett ,a dolgok ehelyezkedeset megismerni .

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1993
Kényelem (0) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 55000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? XT-500 Silbertank ! Következő motorja?
Ennyire szerette (0) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.