A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xj 900s 1992 (892)

Xj 900s 1992 (892) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak ne lenne ilyen nehéz!!!

Szöveges ítélet

Csak ne lenne olyan nehéz!A 268 kg-os feltöltött súly valószínűleg inkább az én 66 kg-os súlyomhoz,meg a kevéske erőmhöz mérten túl sok.Viszont,ha már gurul,akkor nincs promléma,és tologatni csak a garázsba ,vagy a parkolóba kell.
Mostanában az üresjelző lámpa néha felvillan,de műszakai problémát a megtett 20.000 km alatt nem produkált.
Olaj-levegő hűtése ellenére nem kellett sokall több 1 liternél az utántöltésre a két olajcsere közötti 6000 km-ek alatt.
120-130-as utazó tempóig megelégszik bő 5,5 literrel 100 km-en,és a csak időnkénti 180 feletti tempónál kér kicsivel 6 liter felett.
Elöl Michelin Pilot sport,hátul Road gumikkal egész jól tapad,bár a szerény tudásom miatt sosem volt térdkoptatós kanyardöntés :) . Nem mellesleg 10.000 km-után még 5 mm
minta van a gumin a mérési pontoknál középen!
A futómű a leírásoknak megfelelően sajnos tényleg nem szereti a sportos vezetés,viszont kénylemesnek mondható.
A kardánhajtás előnyét nem kell ecsetelnem,és nem tapasztalható semmiféle rángatás ,még 30-40-es tempónál 5-ben sem.
A 89 ló melletti kb. ugyanannyi Nm nyomaték miatt nem nagyon kell kapcsolgatni.
A váltója biztosan nem a legfinomabb,de hallottam a pirosnál előttem álló szinte új gépet egyesbe becsattani,és azt hiszem nincs mit szégyenkeznie.
150-160-ig lazán megülhető,és fölötte sem tép le a szél.Legalábbis az én 175 cm-mel.
Összeségében az olykor dinamikus ,hosszú túrázásra vágyók igénytelen ,hűséges társa lehet.Persze ABS,markolatfűtés és egyéb "újkori" kiegészíték nélkül. De 3 dobozba egy kisebb háztartás elfér,és az ülés alá is lehet kisebb dolgokat ,defektspray,mellény,esőruha,izzókészlet,elsősegély-csomag/ pakolin.
Csak a sportosabb vágyam miatt válok meg tőle esetleg.

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Egy ismeretlen "megszállotthoz" :),aki valaha a márka szerződéses szerelője volt.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.