A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Sr 400 1978 (399)

Sr 400 1978 (399) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Café Racer

Szöveges ítélet

Balatoni túra alatt két személlyel,hátizsákkal,és 80-as tempóval sikerült 3.6-ra levinni a fogyasztást. Egyébként a puha ülése hosszú úton baromi kényelmetlen volt,és az egyhengeressége miatt az embernek elzsibbadt rajta keze-lába,az állandó vibrációtól,és rezgésektől.A végsebessége 150km/h körül volt,de autópályán két személlyel,és két hátizsákkal bírta a 130-at,amikor siettünk.Az első egydugós tárcsafék,és a hátsó dodfék kombinációja baromi kevés volt még ehhez a gyenge géphez is,főleg két személlyel,és cuccokkal volt gyalázatos.A rugózása egy személlyel még éppen elfogadhatóan kényelmes volt,mint a libikóka,két személlyel már felütött az eleje, a hátulja bírta.Szerettem a gyönyörű egyhengeres hangját,de amúgy gyenge volt,nehéz,és megbízhatatlan.A berúgókarral egy kínszenvedés volt beindítani,hiába volt rajta dekompresszor.A Honda CR 500-as krosszgépem pöcröff indult,pedig nem is volt rajta dekompresszor!Erről ennyit.Örültem amikor megvettem,még jobban,amikor eladtam.Miután Japán belpiacra gyártott modell volt,mindig Japánból kellett hozzá alakatrészeket rendelni,emiatt kurva drága volt hozzá minden,és rohadt lassan jött meg,kb.2-3 hét alatt a cucc.A kinézetét is imádtam,olyan volt a krómnikkel tankjával,és a krómozott sárvédőivel,mint valami régi Triumph café racer,az 50-es évekből.

Hibalista

- Szinte minden,ami csak tudott,hála az előző gondatlan gazdáinak!Kilyukadt a hengerfej,leszakadt az egyik szelep, állandó karburátorgondok,elromlott tűszelep,lengőkar görgőscsapágyai szétkopva-berágódva,házilag megberhelt légszűrő rongyból,és bádogból.Sajnos csak nagyon keveset tudtam vele menni,mert többnyire különböző szerelőknél parkolt.(:

Ide hordtam szervizbe

Dunakeszi,és Érd,mert a Yamaha Hungáriától elhajtottak vele!!!
Dunakeszi lassú,és szar,Érd lassú,és viszonylag jó, lelkiismeretes!

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1982
Kényelem (5) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 33000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.