Brutális furulyás
Szöveges ítélet
-Motor: 660ccm, 1 henger, 4 szelep, 35kW (48Le) 59Nm.
-Ez a motor nagyon jó választás volt, városban jól ki lehet használni az adottságait, de közúton sem jön zavarba ha 120-nál előzni kell 1-et! A motor nagyon nyomatékos nem szereti ha forgatják éppen ezért az áttételezés lehetne picit hosszabb mert az 1.-2. fokozat olyan mint a teherautókban (csak rakottan és hegymenetbe kell használni)! Elöl 15-ös hátul 45-ös a lánckerék de sajnos előre nagyobbat, hátra pedig kisebbet nem lehet kapni. Egy 16-os lánckerék azonban kényelmesebbé tenné a 120-130 as utazót.
-A fékek nagyon jók főleg az eleje nagyon harapós (320mm), a gyárilag szerelt gumikkal igen rövid fékutakat lehet venni. Az első futómű nagy hátránya, hogy nem állítható és picit puha is ehhez a stilushoz, ezzel szemben a hátsót bárki otthon 1-5-ig tudja állítani.
-Turázáshoz ajánlatos a nagyobb plexit rátenni mert 110 fellett kisebbfajta vihar van a motoron. Picit talán a hosszú túrák ellen szól a kicsi tank (150 km után már ég a lámpa, bár azért hajtva is volt:)).
-Ha valaki autópályázni szeretne az ne ezt a motort vegye mert vág a szél, kopik a hátsó gumi és 150 körül picit billegős lesz a vas DE EZ NEM IS ODA VALÓ!!! A másik dolog amit nem igazán csipáz a vas ha motoros felvonulásokon kell neki araszolni. (csattog a lánc, a kuplungot meg vasalhatod ész nélkül)
-A Dunlop D209-es kétkomponensü kereke megolás lehet a gyakori hátsó gumi cserére , megnéztem az ára is hasonló mint a Pirelli-é, ((Na de mennyit lehet vele elmenni)Ha kiderül leírom).
Hibalista
- Na ilyen az nincs!!!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4500 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |