A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

MT01 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Beszarás jó!

Szöveges ítélet

Beszarás jó!
Itt akár abba is hagyhatnám az írást, hiszen majd' mindent elmondtam. No de kicsit bővebben.
Éppen eladtam 10 évig dédelgetett, építgetett hobby autómat (Mazda Rx7 convertible), így elkezdte égetni a zsebem a pénz. A garázsban lapuló túrabálna mellé (Yamaha FJR), kezdtem el keresgélni, valami városban araszoláshoz alkalmasabb, de élménymotorozásra is alkalmas gépet. Az élmény maradt fent a szűrőn végül. Márkabuzi lévén valami extravagánsat kerestem, és meg is leltem.
Stage 1 kivitel (gyárilag Akrapovic dobbal szerelt). Ennyi extra elég is rá.
Hangja valami hátborsóztató ahogy gázelvételnél visszadurrog. Ugyanakkor a szomszédokat sem őrjíti meg, annyira nem durva. Sorok között haladva felfigyelnek rá és utat engednek.
1670cm3-ből össz 90 pacit hoztak ki a ferdeszeműek, de ez is bőven elég mindenre. 150Nm nyomaték viszont képes durva gyorsításokra.
Üléspozíció a pilótának kényelmes, az utast jobb otthon felejteni
Az ember nem tud rajta vigyorgás nélkül utazni. Normálisan, konszolidáltan haladni sem voltam vele képes, folyton szerepelni akart, hangoskodni, törtetni. Ennek a V2-esnek is van egy jellegzetes rezgése. Kb 2500-as fordulat környékén annyira rázkódik, hogy a vesekövek feloldódnak. De ez sem zavaró, hanem remek érzés. Ha pedig előre csusszansz az ülésben, akkor érkezéskor jókora erekcióval fogsz leszállni, olyan altesti masszázst kapsz.
1 szezont használtam össz, második motorként, friss szerviz után hoztam ki Red Baronból, így semmi gondom nem volt vele.
Tulajdonlásához nem árt egy kis exhibicionizmus, ahol megálltam vele mindig jött egy pár csodáló.
Istenigazából nem is adnám el, de jött az új szerelem...Niken...

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Red Baron

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 34000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? FJR, FZX750 Következő motorja? Niken
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.