Az igénytelen megbízhatóság
Szöveges ítélet
A TW-t megunva nagyobbra vágytam és a yamaha kínálatában ez volt a legkézenfekvőbb... Szinte csak országúton használtam, sok-sok szerpentinnel... A hegyekben hajamos volt a kanyargós részeken akár a sport motorokat is ott hagyni (persze most nem a profikról beszélünk... de én sem vagyok az...). Soha semmi bajom nem volt vele - mindig minden rendbe tökéltesen működött.
Észrevételeim:
130-140 között valahol el kezdte rázni az első kereket (imbolygott rendesen - halál félelmet keltve a söförbe...), mint később kiderült - ez tipus hiba volt nála.
A végsebessége 150 fölött volt, de jóval 160 alatt. A fogyasztása soha nem ment 6l fölé.
Hosszútávon szerette a 120-at.
A szélvédelme a hiresztelésekkel ellentétben egészen jó volt... Az után egy fazer 600-t vettem és hosszú hosszú időn keresztül lasabban jártam vele - mert nagyobb volt rajta a szél...
Terepre kétszer vittem ki... egyszer majdnem ott hagytam a lábam... én voltam a béna, meg a gyári gumi. Lájtos terepen persze lazán jó.
Azért váltam meg tőle, mert egy szlovák túrán egy autós halálra idegesített, hogy kanyargós részen megelőztem, egyenes részen meg vissza előzőtt... és ez így ment egész úton... és egyenesben esélyem se volt 140 körül már előzni... mondom veszek egy gyorsabbat. Vettem. Sokáig bántam.
Ma már - öregebb fejjel azt modom, hogy olyan túra endurónak, amit ki szeretnél vinni terepre is - ideális.
Hibalista
- Semmi bajom nem volt vele az egy év alatt.
Ide hordtam szervizbe
Yamaha Kalmár - Szeged
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Oszi - jó gyerek.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 6500 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |