Az igazi szemétláda :D
Szöveges ítélet
Nos az egész egy szép nyári nap kezdődött amikor ráültem és végülis ezen sikeredett megtanulni motorozni. Lássuk sorba power szelep 4500rmp/min -es nyitási beállítása után megy mint a barom főként, ha még meg is van furfa a kicsike. De innentől kezdve már te rajtad múllik, hogy mennyi lesz a fogyasztása. Engem soha nem hagyott cserben. Túrákra és bokorugrásra alkalmatos. Az első fék egy kétdugattyús berbo ilyen található az 1000es ducattin csak 2db. Szóval félelem van, mert nagyon jól adagólható. Nekem általában 140km/h-t ment árkon, vizen, orkokon, üveghegyen át... Én nagyon szerettem míg egy garambólban össze nem törtem:( De én jól vagyok:) Tanuló motornak ideális! Ezen meg lehet tanulni mindent. Kicsit nehéz az eleje, így nehezebb az egykerék:( Emlékszem egy legendás napra amikor Alsónémedi alatt az 5ös főúton hátszéllel 6. sebességben kiforgott 10000-ig 160km/h-ás végsebességre tudtam szert tenni, úgy, hogy a motor kb 110kg + benga + én (88kg). Én tényleg szerettem jó haverom volt. Na majd még mesélek csumpa!
Hibalista
- A dugót egyszer megsütöttem:D
Ide hordtam szervizbe
otthon a pincében szétkaptuk atomjaira a faterral:D
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
APu meg én
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 20000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |