Az első nagy szerelem
Szöveges ítélet
2009 ben elhatároztam hogy nekem már pedig igen is kell egy motor, minden barátom motorozott és én is be akartam kerülni a motorosok bűvös körébe. Haverok segítségével találtuk a neten a mocit, felhívtuk csávót, elmentünk megnézni, a fószer akkor tolta ki a pincéből a gépet vagy 2 centi por állt rajta Isten tudja mióta nem ment előtte. Nem is akart elindulni, gyenge volt az aksi bebikáztuk és pöcc röff ahogyan le van írva elindult. Minden gyári volt rajta, megvételkor olajszűrő és olajcsere volt. Majd később le kellett cserélni láncot is lánckerekekkel együtt, mert iszonyatosan el voltak használódva. Később a jobb hátsó indexem mondta fel a szolgálatot, gondolom a rezgés miatt. Hülye voltam amikor láttam hogy meglazult nem húztam átunna.
Ez a motor volt az első motorom, tanulómotornak tökéletes, mondhatjuk hogy egy nagyon kis igényű de megbízható társ. Nagyon nyomatékos motor. Végsebessége nem mintha ennél a mocinál az számítana de egyszer mentem vele 150km/h is :D Utazóba a 100 as tempót szerette, elég rendesen kellett kapaszkodni rajta a gyakorlatilag nemlétező szélvédelem miatt. Nem igen érdekelték a kisebb dombok vagy nagyobb emelkedők sem. Nagyon fordulékony és könnyen kezelhető gép. Városban ideális motor, de "nagyobb" túrákra is 200-300km el lehet vele menni.Az ülése kényelmes széles, az utasnak talán még jobb helye van. Annak idején főleg motorostalálkozókra jártunk, egész komoly mennyiségű cuccot fel lehetett rá pakolni. bár a tank alkalmatlan nagyobb tanktáska felszerelésére.
Összességében nagyon szerettem az XT-t nehezen váltam meg tőle, megbízható hűséges társ, Mindenképpen megérte az árát csak ajánlani tudom kezdő motorostársaimnak vagy azoknak akik egy nyomatékos utcai cirkálót akarnak vagy azoknak akik a hegyeknek akarnak nekivágni akár szerpentinen akár úttalan utakon.
Hibalista
- - A gyári lánc megnyúlott nem kicsit nagyon. Le lett cserélve a lánc és az első hátsó lánckerék is, utána tökéletes volt. - - Elhagytam a jobb hátsó indexem, a rezonancia miatt kilazult a tartócsavar, én trehányságom is hogy nem húztam utána. - - Az akkumulátor kábele elszakadt, gondolom elöregedett az anyag.
Ide hordtam szervizbe
A szerelőm Pápán agy maszek mester Mindenki Gabikája, gyorsan és hibátlanul megcsinálta. Köszönet neki.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (0) | Km vásárláskor | 65987 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | CB 600 S |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |