Az első nagy... gépem
Szöveges ítélet
Az Fj-met egyetemista végzős koromban vettem csúszássérülten debrecenben, oldalidomokkal, ahogy anyagi lehetőségeim engedték mindig javítottam (javíttattam) rajta valamit, soha nem hagyott cserben, jó kis gép. A fékhatása-futóműve korából adódóan mondjuk így utólag elég gyenge, de ez akkor nem érdekelt, mert 1097 cm3 volt alattam, akkor amikor mindenki 350-es Jáwával járt körülöttem. Vigyázni kell a váltójával, de nekem semmi baja nem jött elő, és 1000 km-ként megevett 3-4 dl. olajat. Ha elromlott rajta valami az mindig az én kókány szerelésemből adódott pl. elektromos zárlatot okoztam, olajszűrő fedelét túlhúztam, eltört.
Ja! Amikor szakvizsgáztam akkor a garázsban tanultam a motoromon ülve!!!!!
Imádtam, mai napig sajnálom, hogy eladtam. Úgy tudom tiszavasváriban hajtják az én kis fj-met. Néha a haverjaim meghajtották de én sose űztem és az esőtől is óvtam. Évente olajcsere természetes volt és a fék és kuplungolajat is cseréltem rendszeresen. A karburátorszinkront évente állítani kell! Az NGK gyertyát szereti és a 98 as ólmozott benzint, de néha avgas 100 ast is kapott. Hosszabb állás után az undítás macerás, célszerű feltölteni az úszóháza(ka)t benzinnel és úgy indítani, kímélni az indítómotort.
A rendszáma UEF 070, alvázszáma 36Y000517. Remélem jó kezkebe került, mert én nagyon-nagyon vigyáztam rá. Azóta a haverok fj-jének a doktora vagyok.....
Hibalista
- Fejidom bontott 15000, elsőlámpa 30000, de ezek törés miatt lettek cserélve, fékbetét 4000, láncszett (f. kerékkel) 25000,
Ide hordtam szervizbe
Gyöngyösi István Debrecen, őt ajánlom, rendes srác, +sk.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 56000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |