A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Virago Xv 250 1989 (250)

Virago Xv 250 1989 (250) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az első motorom, avagy Born to be wild

Szöveges ítélet

Imádom!

2 évvel ezelőtt rá se néztem a motorokra. Párszor Simsonoztam, barátok gépén. Aztán jöttek a haverok és totál megfertőztek. Voltak Yamaha-k és Virgácsok is a baráti társaságban, így elég könnyen jött a választás.

2006 márciusban vettem a vasat kicsit több mint 30 ezer km-el. sajna jogsim csak augusztus közepére lett. Szeptemberben sikerült úgy 3000-et beletenni. Azóta meg még párszázat a tavaszias télnek köszönhetően. Most várom a tavaszt.

Jó tulajdonságok: V2; kis fogyasztás; nem romlik e, mert Yamaha; jó hang; az ereje is ok nekem, mint kezdőnek. Nyomatékosabb a V2-es, mint pl a 250 Maraduer egy hengere. 2 emberrel is lazán elmegy bárhova. Kormányzás, fék minden OK.

Rossz tulajdonságok: 90 fölött szélben elég izgi az országúton. Kezdem kinőni. :) Túl magas vagyok hozzá.

Ha sokáig áll, ne felejtsétek a benzincsapot PRI-re rakni, mert különben nem jut el a karbiig a benzin mielőtt lemerülne az aksi. Én már 2x megszívtam. De akkor meg betoltam :) Amúgy egy hónap után is rögtön indul.

Megyünk városba, országúton, autóúton. Minden frankó. Nagyon jó kis gép. Merem ajánlani, főleg kezdőknek. Szép motor, kiváló minőség. Bevállt, megbízható technológia (ugyanaz a blokk 15 éve).
Van plexim is. Azt ledobtam róla, annál fogva cibálta az oldalszél a kormányt és mivel magas vagyok (190) a fejem is mindenféle turbolencia érte (a fejem jóval a plexi fölött volt).
Kénylem: Egy nap alatt 250 km volt a legtöbb vele... hát zsibbadt a hátsóm :) a többi rendben volt.

Fenntartási költségek: Én 9000 alatt fizetek egy évre kötelezőt. Most lesz kb évi 2000 FT lóadó. <2500FT tele tankolható.

Még marad egy évig minimum. A többi meg a pénztárcán múlik. Valami 650 környéki chopper, túra vagy naked gép lesz a következő.

Hibalista

- A teleszkópban már nem sok olaj maradt. Tavasszal kap új szimeringet. Lassan a kuplungcsere is érik.

Ide hordtam szervizbe

Csak a kötelezők. Házilag. Ezek nem vészesek, de azért a Yamaha árak néha döbbenetesek.

Cseréltem benne olajat, olajszűrőt, gyertyát légszűrőt. - 10ezer kb.

A vizsgára vettem egy hátsó gumit, még nem lett volna muszáj. - 15ezerért. A nagyobb gond az volt, hogy akkoriban nem nagyon értem rá szerelgetni, alig találtam vidéken gumist, aki vállalta, hogy felteszi.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1994
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3800
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.