az agressziv barany
Szöveges ítélet
igazabol ez egy xj 900N, csak nem volt itt ez a kategoria. 14 evse voltam, mikor edesapam kereskedesi celbol megvette a motort. alltalaban nem vagyok felos gyerek, es azelott sok marhasagban voltam benne. de amikor a golyalabon beinditottam a motort, es ereztem, azt a kimondhatatlan erzest, amit minden motoros erez... a labaim remegni keztek, es kopoltam a terdemmel a tankot. na itt eldontottem, hogy ez a motor megmarad. 18 eves koromig egy 150 m-es udvaron belecsavartam 2.300km-ert!! majd a jogsimnak hala utra is vihettem. azota az eletem nagy szerelme. egyszeruen imadom vele roni a koroket... eleg agressziv egy konvoly elozesehes, es eleg jambor egy laza motorozashoz. az 5os szekreny csodajara (130/90 r18-as gumival) a vas megfogta a 240, 250 kmt!!! de nagyon ritkan hajtom meg a kicsiket, es akkor is persze csak ott ahol legalis :D eggyetlen hibat tudok elmondani igazan rola, ami nekem szurja a szemem az a hatso kerek merete... a kardantengelynek koszonhetoen az istennek sem lehet beletenni szelesebb kereket... pedig az jol ra ferne. a fekekkel nincs bajom, mert jo pofakat veszek, igaz gyakrabban kell cserelni, viszont eszmeletlenul fog. es a telokkal sincs. a koni hatso csillapito ugy szolgal ahogy kerjuk... allithato, es igy barhol allithatok rajta. az elso telomon a szimeringes kicserelesevel a bukkasgatlo is hejrejott, es csodalatosan mukodik, tehat azzal sincs gondom. u.h. akinek ezzel van gondja, akkor szerintem nezesse meg vkivel, aki ert is hozza ;)
IMADOM!
Hibalista
- Cseréltem rajta elsökerek csapagyat, elsö teló szimering, fekpofa (fogyoaru), szelepdekni lefogó tömitest (idö miatt), kormany nyak csapagyat (a rossz utak miatt), evente gyertyakat (nem muszalybol csak hogy frissekkel jarjon a kicsike), es volt meg egy apro hiba. A teljes hátsó lámpám, számtábla tartó, meg indexeket tartó szupport leszakadt, ezt vissza hegesztettem. 5000 km-nként olaj, olajszürö, 10000-enként levegöszürö... es a benzin :D
Ide hordtam szervizbe
eloszor XXXX nevu szervizbe vittem, de ott nagyon csuful megkopasztottak. gond nem volt a szerelessel, de csillagos egig rugott az alkatreszek koltsege. kesobb utana jartam, es 1/4ebol is meguszhattam volna... tevedni emberi dolog...
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
gyakorlatilag a motorhoz nem kell nyulni... fekolaj csere, olajcsere, fekpofa csere, stb stb stb, ezeket otthon meg tudom csinalni jomagam ingyen es bermentve. a teleszkopvilla szimeringjeit egy jobaratom szerelte be 10 eu-ert... szoval ritka olcso a fennttartas...
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 48000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |