A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Virago Xv 250 1989 (250)

Virago Xv 250 1989 (250) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Akusztikus csalódás

Szöveges ítélet

A fogyasztása miatt kedveltem meg. Az elmúlt 4 évben nem hibásodott meg rajta semmi. Csak megnyomom az indító gombját és már megy. A kipufogó kicsit meg lett babrálva, ezáltal a hangja alapján mindenki nagyobb motornak nézi mint amekkora valójában. A kis hengerűrtartalom ellenére meglepően nyomatékos a 3. fokozatig. 4. - 5.-ben érezni, hogy csak 16 Kw-os,viszont tartósan bírja a 100-at 2 személlyel + szélvédővel. Igazán a 80-90 az élvezetes tempó, amikor még lehet nézelődni.
A rossz utakat célszerű elkerülni. Az első rugózás még egy közepes osztályzatot elér, de a hátsó rugóút rövid és rázós.
A vezető ülés kényelme is hagy kívánni valót, de aki ilyen motort vesz, az 50 kilóméterenkén iktasson be ismerkedést a környék nevezetességeivel.
Amire viszont kitűnő: 50-100 kilóméteres körben elhagyni a várost, kicsit nézelődni. Az emberek integetnek, és nem az öklüket rázzák. (Feleségem feladata visszaintegetni)

2007.09.18.

Újabb 2000 Km-t tettünk meg a nyáron. A megbízhatóságáról kialakult véleményem változatlan. Semmi hiba.
A kényelem terén talán hasznos tapasztalatra tettem szert. Legyen a zsebben egy 7 mm átmérőjű acél pálca, ami hátsó teleszkóp feszességét állíthatja. A terhelés függvényében érdemes rendszeresen változtatni a beállítást. Az abroncsban a nyomást is célszerű pontosan beállítani, mert az amúgy sem precíz futómű a helytelen nyomásnál vagy elpattog,vagy nagyon elkúszik.

2009.02.15
Jelenleg téli álmot alszik. Akksi meleg helyen, benzintank teletöltve. Nem gondoltam volna, hogy a gumik(ultrával illik mosni), lánc(minden második tank után finoman lánc-spray ajántott), gyertyák(10 ezrenként ellenőrizni) az eredetiek lesznek 8 éves korában (23000 km), igaz minden csak kenőanyag kérdése. /Habár a 20 éves 50000 Km-es Simsonomon is eredeti a lánc/ Szerintem 1 hónap múlva ismét használatban lesz.

Hibalista

- akksi

Ide hordtam szervizbe

Saját magam végzem az olaj és szűrő cserét.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2000
Kényelem (5) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 8700
Megbízhatóság (9) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.