A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Vmax 2008 (1697)

Vmax 2008 (1697) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Agresszív Plüssmackó

Szöveges ítélet

Na de minek is venni egy ilyen motort? Csak annak lehet értelme ha már volt egy 1200 V-Maxod nagyon szeretted a feelingjét kinézetét IKONikus hangulatát döbbenetes V -BOOST erejét de nem tudtál megbarátkozni a nem létező fékerővel, csavarodó vázszerkezettel ,illetve a siklóként közlekedő jármű adottságaival 160-tól. Nos az új változattal mindent megkapsz csakis a negatívumokat nem. Itt kell megjegyeznem a motoros újságíró társadalom hihetetlen hozzá nem értését -mondjuk már az MT-01 kijövetelekor sem voltak a helyzet magaslatán amikor "billegő vázgeometriá"-ról ill "nyomaték szegény" blokkról írtak. Az új VMAXról a következő blődségeket sikerült a köztudatba bevinni : "alacsony sebességnél lógatott lábbal lehet csak vele közlekedni" - a valóság hogy nem vagyok egy Fiedor Feri (RILI) de még nekem sem kell lógatnom a lábam városban araszolva kb úgy 0.5km/h sebességig amikor is már leteszem és stop .A másik ez a kedvencem " a széles 200as hátsó gumi miatt a kanyarok instabilak a visszafordítókban"- nem vagyok Valentino Rossi sem, de nem hogy instabilak nem lesznek a kanyarvételek, hanem az egyik legbiztonságosabb jóindulatú fordulásokat lehet vele akárhol végezni, túrán és versenypályán is. Na ennyit a fikázásról, most asszem megmondom milyen is a gép tök objektíven. Nos nehéz? 310 kg súlyával konkrétan könnyebb tologatni ki be a garázsba mint a 206 kg-os MT-01-emet. Fékek? Úgy áll meg még 200-ról kis féktechnika gyakorlásával mint egy Porsche 911. Futómű? Hát nemcsak hogy megbirkózik a súlyával, de rendesen lehet nemcsak az első villát fullosan ,de a hátsót is fullosan három szegmensből állítani amit ha városban használok kitekerem kényelmesre közúton simán állíthatom keményre rendesen odacuppan az aszfaltra a macika. MotorBlokk? Na igen 12 év tervezés és fejlesztés után sikerült elérni hogy ne csak 5800as fordulattól érezzük a V-BOOST hatást ,hanem minden fordulat tartományban ott legyen a hatás. Megjelenés? No comment de biztos lesz akinek nem jön be ,de én még olyannal nem találkoztam. Pöcshosszabbító hatás? VMAXimális .A legtöbb közlekedési partnernél biztosíték kicsapás jelentkezik. Öregebb Bácsik a zebránál bekérdeznek hogy ez e az új Harley Davidson? :-) Lehet vele csopperezni? NANÁ imádja 50-60-70-80-90km duruzsol olyan mint egy cuki nagy plüss maci ekkor nem is eszik olyan sokat 5.7-6L / 100km (vigyázat ez 310kg és 200LE keréken!!!) szerintem abszolút baráti. Összehasonlítás képp a VINOm 50cc 2L/100km- 7LE. Ára? Horror szerintem nem tud 7,6 millát az IKON faktor ebből olyan 75% lehet. Ebben persze benne lehet a 3db teljes tervező csapat leváltása és a 12 év fejlesztése is. Egy biztos: nem igaz a hír, hogy csak gyorsan és egyenesen lehet vele menni. Kakucson 2-esben simán mész a csapattal és meg is tudsz vele állni, de nem kicsi. A blokkról direkt nem írok -versenyző barátom 38%-os gázt mert húzni, én 32%-ost abban a hitben, hogy maxot tekertünk. Most már, hogy többet mentem vele 4 hónap alatt, mint az előző gazdája 6 év alatt, azt kell mondanom, akkora különbség van a Vinóm és az MT-01-em között mint az MT és VMAX között, de már megy is a 10000-es szervizre ahogy eddig a Yamahát ismerem nem sok bajom lesz vele úgy 200000 km-ig.
50000res szervizben sem történt semmi - mèg minding a gyári fèkbetètek vannak benne - mindig motorfékkel àllok meg .Jò sisakkal végsebességig használható.Remek túraképességú 4esben bármely hágon zokszó nélkül felszalad. 5ösba 50-250 ig használható. Futómüvet muszály feszesre hangolni mert a gyári olyan mint a kocsonya - ez pár mozdulat- . Mèg 10 év elteltével is kiüti a közönségnél a biztosítékot garantált a foto élményfaktor bármely parkolókban. Volt hátul defectem is 0.5 bárral mentem vele 25kmt a benzinkútig - bírta a futómū és a gumi is.Azóta is a hibalista 0.00 és még egyszer sem sikerült a benzint belöle kifogyasztani! Prémium termék prémium minōségben.

Hibalista

- SEMMI

Ide hordtam szervizbe

Yamaha World Soroksári út 168 KOZMAX

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2009
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 4200
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? MT-01 Stage II Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.