Adu ász
Szöveges ítélet
Nekem kb a 8dik motorom volt a fazer,elötte keleti csodák és pannónia,250es jawa,gs125,vf400,gs500 volt 1 évig,belesajtoltam kb 8000et,de 100km alatt rájöttem hogy kimotoroztam, és nincs több meglepetés.Ismertem egy tuningmódszert amivel a gs tartalékait ki lehet hozni ez eredményezett kb 15Le pluszt és 20 km végsebességnövekedést,de nem volt elég.Ekkor ajánlotta aszerelőm hogy ne költsek rá 1 forintot sem van itt egy fazer próbáljam ki.Első látásra szerelem.A formálya nem győzött meg elsőre,de a motor az felülmúlhatataln erzés volt.A gs 3000-8000ig volt használható a fazer,2000-12000ig.Mindíg volt megfelő fokozat,mindíg van tartalék,bár ha mindíg a maximumot akarod érezni akkor akár 3at is vissza kell ütni,de ha elég az őserő akkor már 100tól 6ban is jól megindul és hamar felpörög.Kényelmes akár egyész nap motorozhat az ember.1000szer le felszállás a gombot épp csak megpockölöm és már megy a gép.Szerintem 160ig nagyon jól megy és aztán a 200 sem gond még 2 személyel sem,de ott vége.4es 200,5ös210 ennyi.Egy személyel megy 245öt,de előzni 210töl csak a lendület erejével 2 km-en lehet.200 fölött csak a külsősáv marad.A fogyasztásra nem lehet panasz 2 személyel 130 utazó előzés 5ben 160-180ig 4,2-4,6.160-200 max 5,2 de csak túrázáskor.Ha ütöm vágon ami nem jellemző, minden fokozatot kihutatok 200ig max5,8.Szerintem nincsmég egy ilyen motor a világon.Erős mindenre használható gyors kényelmes szerintem a futómű tökéletes.Mindegy milyen úton mész nem rázza ki a sz..t , mindegy hogy 1v2 személy jól csillapít mindegy mennyivel mész mekkora kanyarban sohasem himbálózik,nem csúszik meg(nekem continental gumik vannak fent), iszonyat jó a fék 2 személy 200ról mintha betonfalnak ütközne az ember olyat fog.A fém fékcső ezen sokat segített.A váltó nagyon kemény ,intenzív gyorsításnál néha nem megy a 2es, a kuplunghoz szerintem gyúrni kell,elég kemény,53000nél a rugók kilágyultak,és 2 személyel rakottam elcsúszott 7000 nél.A szélvédelem 130ig mintha állnál 160nál kényelmes aztán a bukó már inog de nem vészes,de akármennyivel is mesz sohasem kell a plexi mögé bújni.Ez nem mondható el az újabb fejidomról. A nagy hátránya a lámpa.Mindegy mit csinálsz csak este nemenj a motorral sehova.Már az is bátorság hogy az ismert úton este 80al mész.Ha 100al az már extrém sport.Mintha 50 méterenként 1 gyertya világítaná az utat.Ezt vegyétek nagyon komolyan.Talán egy xenon segíthetne, de az még egy 20as amit már a következő mocira szeretnék.
Összességében:A motor hibátlan,túrbinaszerűen pörög minden tartományban megfelelő és mindíg van olyan fokozat amivel megoldható bármilyen feladta,a fék jó szélvédelem hibátlan,fogyasztásra nem lehet panasz,futómú teszi a dolgát nem ráz nem üt fel soha,kényelmes,de partner a sportos haladában akár 2 személyel,minden útra kiválló,ülés kényelmes,és azülés alatt hatalmas tárolórekesz van e.ü cso,izzok,spray,esőruha,és még fér.Ez a tökéletes motor,ha elég a 200as sebesség ameddig jól húz.
Hibalista
- a generátor felmodta a szolgálatot de a 3 fázisból csak 2,így sem töltés sem a műszerek nem mentek,de a gép suhant mint állat, aksiról még 2 napot kibírt bár csak tolásra indult de a találkozót végigcsinálta.A bontott generátor 15e volt, és a sautpadon megjavítottam a gépet.
Ide hordtam szervizbe
Egy barátom otthon fusizik ő piszkálta a gépet, de csak olaj csere meg a szokásos
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Csak jót mondhatok.Precíz, olcsón beszerezte a cuccokat,csak sokan jártunk hozzá és így mindíg sorba kellett állni
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 49720 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |