A tökéletes baràt
Szöveges ítélet
Életem első nagy motorja volt. Sokan óvtak tőle a nyerssége miatt. Azonban rà kellett jönnöm nagyon segítőkész és úgy mond felhasznàló baràt :). Szàmomra tökèletesen megfelel túràzàshoz is valamint, ha csak kicsit szàguldani szeretnèk! A motor tudàsa bőven elég az utcàra és ha néha pàlyàra kerülök vele. Szerintem igazàn élvezetesen lehet motorozni vele. A hangja a twobrothers dobnak köszönhetően igazàn csodàs. Nem tervezem jobban àtalakítani. NGK irídium gyertyàk vannak benne K&N sport direkt levegőszűrő. Először metzeler roadtec z6-os gumikat vettem rà tökéletes tanuló guminak bizonyultak. Tavaly egy hàtsó defekt miatt lecseréltem egy metzeler M3 ra. A motor nem rendelkezik sem ABS fék rendszerrel sem csúszó kuplungal és persze a gàz sem elektronikus benne. Ennek ellennére tökéletes élmènyt nyújt ès élvezet menni vele. Hibài közé sorolnàm, hogy vàrosba hamar melegszik a motorja nem szereti a dugót. Több hibàval nem talàlkoztam és nem is tudok róla, hogy lett volna neki.
Hibalista
- NGK irídium gyertya csere mert a régiek gyujtàs problémàt okoztak. 24000 ezer Ft volt a 4 gyertya + a szerelés és a hengerek kompressziójànak beàllítása.
Ide hordtam szervizbe
Lukàcsi Tamàshoz a Tomi motor kft.-be viszem szervízelni ahol vàsàroltam is. Gyors profi hozzàértő munkàt végeznek!!! Pàty Ràkóczi Ferenc utca 65.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 17300 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 19000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | Lets 2 | Következő motorja? | R1 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |