A teljesítmény megszállottainak
Szöveges ítélet
Ujonnan vettem 2007 tavaszán ezt a "régebbi" tipust, nekem nem érte meg az 800eFt a 2007-es tipusért ami kb 8 Le pluszt jelentene. Mivel egy fazer 1000-ről ültem rá ami először feltünt, az a sportosabb üléspozició, ettől féltem egy kicsit de hosszú távon sem kényelmetlen. A szélvédelme a gyári plexivel is kiváló legalábbis 240km/h ig (eddig ez volt a max). A fék ismerős volt a Fazerről, nincs különbség , tökéletes...A blokk félelmetesen erős, nem hiszem, hogy közúton bárki ki tudná használni. Talán alacsonyabb fordulaton érzem erőtlenebbnek a Fazernél, de lehet, hogy csak azért mert amit 8000 fordulat felett csinál az hihetetlen....gyorsul a végtelenségig. A gyári Michelin Pilot Power gumikat indulás után illik melegíteni, mert érezhetően mászkál hidegen, de ha felmelegszik remekül fogja a motort. Még egy furcsaság: városban rendszeresen 100fok fölé megy a vizhőfok, de a szerviz szerint e normális.
Vásárlás előtt terveztem sportkipufogót rá, de a gyárinak üzemmeleg állapotban hátborzongatóan jó hangja van, nem is értem , hogy felelhetett meg az előirásoknak...
Hibalista
- semmi nem romlott el rajta, ez a harmadik yamahám , de eddig eggyikkkel sem volt gond...
Ide hordtam szervizbe
harmati yamaha, preciz megbízható korrekt szerviz
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |