A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Tracer 900 GT (847 cm3)

Tracer 900 GT (847 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A nyomjelző

Szöveges ítélet

Az első motorom, amit szalonból hoztam el 0 kilométerrel, úgyhogy nekem kellett bejáratni. Számomra a motor használati eszköz. A hét 4 napján biztosan megyek vele napi 100 km.-et, de gyakorta kell elindulnom az ország távoli pontjaiba, úgyhogy nekem egy szerzon 10-13000 km-t jelent, és ebből viszonylag kevés az, amit csak a motorozás kedvéért teszek meg. (Nyugger módban tolom, bár azért olykor elkap a harci láz pár vadabb pillanat erejéig.) Ebben még alig van 5000 km, úgyhogy a jogosítványom csak az első benyomások megosztásáig terjed, bár sokan vannak, akik ennyit vagy 2 év alatt tesznek meg motorral, aztán el is adják. Kezdem azzal, amit nem vagy kevésbé szeretek rajta. A plexi alsó és felső állásban is zavaró számomra. Kb. 2500 km-t mentem autópályán, és sajnos füldugó nélkül már 100 km is fájdalmas. (178 cm. magas vagyok.) Cserélni fogom. A második az ülés. Alsó állásban majdcsak teli talppal vagyok a földön, de hegyesebb a térdszög és állandóan előre csúszok a tankra. Felső állásban kényelmesebb, de csak pipiskedve ér le a lábam és motoros farmerben így is csúszkálok rajta. Cserélni fogom. A harmadik a gyári kipufogó. Nem szeretem az ordító kipufogókat, de ez az ostoba hajszárító hang kiábrándító. Már lecseréltem. Van még egy apróság, ami számomra megszokást igényelt, ez pedig a 3 henger vibrációja. Mindig is sornégyeseim voltak és ahhoz képest egy kicsit furcsa volt kezdetben, vagy csak beleképzelem, de most nem tudok visszaülni a korábbi motoromra, hogy az összehasonlítás hitelesebb legyen. És akkor jőjjenek a pozitívumok. Leírták, mondták, hogy jól megy, sőt! Hát tényleg! Rugalmas, dinamikus, kell némi önuralom, hogy az ember ne rángassa a bajszát. Az autópálya limitet ötezres körüli fordulaton éri el, de 5500-nál már gyorshajtó vagyok. Mivel a plexi szar így egyelőre nem is nagyon próbálgattam hosszabb távon 150 km/h fölötti sebességet, de nyilván a motor szempontjából a kényelmes utazó is e fölött van. Ha valaki képes hatodikban 90-nel krúzolni, akkor fogyasztás még a négy litert sem éri el, bár ez nem túl életszerű ezzel a motorral. Még nekem sem. Nekem eddig a gyári érték 4.7, de a valóságban inkább 5.1 körül van. Számomra kellemes meglepetés a fék. (Habár az ABS risztóan brutális reakciót produkál.) A korábbi motorjaimhoz képest meglepően hatékony a hátsó fék. A hátsó teló állítható. Nekem a gyári beállítás kemény volt, így egy kicsit lágyítottam rajta. Nem gondoltam volna, de a tempomatot kifejezetten élvezem, főleg az autópályán, bár a minap az M7-esen azon kaptam magam, hogy küzdök az elalvás ellen. Nem hittem volna, hogy valaha motoron ilyen problémám lesz. A gyorsváltó. Jól, gyorsan működik, de úgy érzem, hogy inkább csak intenzív gyorsításkor magasabb fordulatszámon igazán érdekes. Egyébként is a hosszú évek berögzültsége miatt gyakorta váltok hagyományosan. Még nem álltam rá a használatára. A pakolhatósága remek, a gyári két doboz profi, egyébként is utáltam a vasakat hátul, így tetszik a konzol nélküli rögzítése. A hátsó dobozra még nem találtam meg a megoldást..., de egyelőre nem is kell. A tükrökben toldás nélkül is jól látok hátra könyökbehúzás nélkül is. Élvezem a széles kormányt, a fordulékonyságot és a motor könnyedségét, (no meg azt a benne rejlő lehetőséget, hogy ha akarom akkor brutálisan meg lehet vele indulni).
Szervíz tapasztalatom még nincs az első 1000-est kivéve, de az nem jelent semmit.
Egyelőre ennyi.
(Ja, a gyári Dunlop egy szar.)

Hibalista

- Új motor 5000 km-el. Még nem romlott el semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2019
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? GSF 1250 Következő motorja? 1200 GS
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.