A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Fzs 1000 Fazer 2001 (998)

Fzs 1000 Fazer 2001 (998) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A nagy meglepetés

Szöveges ítélet

A fazer 600-omat cseréltem le 1000-re, mert ekkor jött ki az új 600-s s gondoltam miért ne. Az új 600-s a próba úton nem győzött meg - de mivel a vásárlási kedvem már megvolt, így hagytam magam rábeszélni az 1000-re.
Kb. egy évig használtam a motort - és elég vegyes élményekkel vettem tőle búcsút.
Mindenek előtt szeretném letisztázni, hogy a motor tökéletes.
Csak valahogy nekem nem jött be. 50-nél felraktad 6-ba és ennyi... mit lehet ebben élvezni? 50 felett 6-ba már mindent tudott... Ellenben nem szeretett kanyarogni - csak úgy öregesen, nagy ívben. A csiki-csukikat nem komálta.
Két nagyobb kalandom volt vele...
Egyszer zalaegerszeg-szeged távot tettem meg hajnalban 2 órán belül, ami közel 200-as átlagot jelent. Az egyik kanyarban kisodródtam rendesen - ellenben füves útpatkán meglepően jól fogott a sima országúti gumi - tehát mázlim volt.
A második, amikor egy osztrák yamahás találkozán egy gsxr1000-rel bíró sárc elkápráztatott a kanyartechnikájával... stb-vel. S mondtam neki, hogy no - erra a fazerem képtelen lenne. Elkérte és ment egy kört vele... kb. ugyan úgy... No fene mondtam, akkor a motor tudja. :-) és én vagyok a gyenge láncszem... Jól összehaverkodtam a sráccal és a 3 napos program végére már-már együtt tudtam vele maradni. Nagyon-nagyon élveztem. A pánik csík teljesen eltünt a gyári gumiról. Talán ez volt az elős alkalom, hogy igazán élveztem az 1000-t. És azt kell, hogy mondjam, hogy ezt is csak 6000 fordulat felett... szóval bocsánatot kértem tőle, hogy eddig olyan leíróan nyilatkoztam róla, de a 600-as fillinget ő lazán adta 3-6e-s tartományban igy nem is használtam fentebb.
A lényeg - haza értem elgondolkodtam és eladtam. Ez a motor nagyon megy, ha hagyja az ember... nagyon túl mutatott rajtam és mivel belekóstoltam, nem hiszem, hogy hosszútávon túléltem volna.
Én szeretem végsőket kihozni a gépekből... és a fazer 1000-nek a végső teljesítménye messze túl mutatott azon, amit én még be mertem vállalni. Ezért szoktam mondani, hogy a fazer 600 volt számora a legjobb motor. De lehet, hogy neked a 1000 lesz... ;-)

Hibalista

- Az égvilágon semmi - modjuk egy év alatt érdekes is lett volna.

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Kalmár - Szeged

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Oszi - jó gyerek.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.