A Muraközi Csataló
Szöveges ítélet
2006 Nyarán vásároltam a 83-as kiadású tenerémet 34L típusjelzéssel. Már a próbakör alatt éreztem hogy ez egy böszme állat ami mindenen keresztülmegy ha kell, a teljesítménye nem túl nagy 48le de a nyomatéka az brutális.
A megvásárlás és csinosítgatás után az elmúlt 2 évben nem volt különösebb gondom vele egyszer a km óra adta meg magát nem sokkal utána meg a gyujtáskapcsoló. Az elmúlt 2 évben kapott sarat ,vizet , havat, 40 fokos kánikulát -10 fokos hideget de indult és ment. Most már értem hogy ez a típus mitől legenda az endúrósok köreiben, Azt mondják amíg dugó és benzin van benne addig megy. Nagyon sok örömet és szép pillanatot szerzett és nem sikerült még olyan feladat elé állítanom amit nem tudott volna leküzdeni, ez talán betudható a korát megelőző futóműnek ezt igazolja az is hogy a Yamaha a 2008-as tenerén visszatért a régi megoldásokhoz, a monocross hátsó felfüggesztéshez és a olaj-levegő rásegítésű első villához. A motorja nyomatékos levegő- olaj hűtésű igénytelen szerkezet.Bátran merem ajánlani azoknak akik szeretnek túrázni hegyeken völgyeken keresztül és nem riadnak meg ha elfogy az aszfalt a kerekek alól.
Hibalista
- Gyujtáskapcsoló, Km-óra
Ide hordtam szervizbe
Magam javítom
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 55000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 43000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |