A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Fzs 1000s Fazer 2001 (998)

Fzs 1000s Fazer 2001 (998) 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

A motorom

Szöveges ítélet

Regi almom volt az ezres fazer, de ovatos duhajkent FZS 600-al kezdtem amit 4 evig nyuztam. Mikor megjelentek az elso "kemfotok" az uj nagyfazerrol tudtam eljott az ido, mert azt az ocsmanysagot en nem viselnem el a garazsban. Utanaerdeklodtem hol maradt meg nagyfazer a regi desingnnel es hol milyen arat adnanak, aztan leptem.

A vasarlas utan nem volt tul szerencses a motor, mert az elso 3 honapban 3 alkalommal serult, szerencsere egyik esetben sem komolyabban. Eloszor az M3 bevezeton vert oldalba egy figyelmetlen autos kollega, majd a Hungaroring soderagyat latogattam meg, vegul a hazineni lokte fel a garazsban. Mivel a kulcsinre nem tudok jelentosebb osszegeket forditani a javitasi koltseg egy uj kumplungkar es egy haver altal gyartott 3 db valtokar beszerzeseben merult ki (a kuplungkar egy bontobol gagyiert, a harmadik valtokarra pedig mar kedvezmeny jart ;-)). A hivatalos javitasi koltsegek csak addig erdekeltek mig megtudtam, hogy az elveszett valtopocokre valo gumi 4K :-(, a komplett valtokar 30K korul.

Azota viszont hasznalom renduletlenul. Megy mint a golyo, stabil, bivalyeros, kenyelmes. Naked motor dacara hosszu tavon is kenyelmes, utassal felcuccolva jartam vele vegig Gorogorszagot. Az egyetlen hatranya talan epp az ereje, sosem tudom melyik sebessegi fokozatban vagyok, mert 60 folott hatodikban is rettenetesen huz, a pesti utakon pedig a katyukba hajtasnal jelenthet problemat a gazkar hirtelen elforditasa. Amugy ugy gondolom a kisfazerrel jobban motoroztam, a nagyot meg mindig csak magazom, remelem egyszer majd felnovok hozza, addig meg csak ovatosan vele. Lehetne menni vele sokkal kemenyebben (a HRingen utasmotorozaskor majd minden kanyarban leert a labtarto), de kozuton nem ajanlom senkinek, palyara meg R1 :-)

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

Yamaha World Soroksari ut

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 28000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.