A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

YZF600R Thundercat 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A mindenes Yamaha

Szöveges ítélet

A motort 2010 novemberében vettem, tehát akkor még nem nagyon tudtam vele menni az idő miatt. De legalább maradt időm átnézni és kicserélni mindent. Szóval megcsináltam rajta a kötelező dolgokat: olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, gyertyák, láncszett, gumik, egy kipufogó dob.
Aztán persze közben el is kezdett szépen lassan tavaszodni és én el kis kezdtem használgatni a motort. Ez volt az első nagy motorom előtte 250-es ETZ-vel motoroztam. Hát gondolom mondanom sem kell, hogy ég és föld a két motor. Persze csak óvatosan motorozgattam vele, mert még nagyon erősnek tűnt. Az első kellemes meglepetés a fogyasztás volt 5-5,5 liter (picit több mint az ETZ-é csak 5ször annyi teljesítményből). Az ülés kényelmes, a kormánycsutkák magasan vannak, a lábtartó is jó helyen van nem kell nagyon behajlítani a térdeket.. A motorja a kategóriában szinte egyedülállóan nyomatékos, nem mentem még egy ehhez hasonló nyomatékos 600assal (FZ6S,CBR600F3, GSX-R600 K3, R6 2005) A nyomatékát inkább a Z750 (2007)hez tudnám hasonlítani, de az 150ccm-el több. Ereje és nyomatéka tehát bőven elegendő, a kényelemes és gyors motorozáshoz. Fékjei egész jók, váltója is finoman kattan, futóműve teljesen állítható (azért ez nem mondható el egy mai 600 sport-túra gépről sajnos). Két személy számára is kényelmes. Ezekről a yamahákról annyit kell tudni aki ilyet szeretne, hogy eszegetik az olajat, ez nem kopás miatt van ezek új korukban is csipegették a gyár szerint 1000km-enként 3dl. De az enyém még így 67000km-esen sem eszik meg csak 3000-ként 3dl. Szóval aki szeretne egy olyan motort amivel kényelmesen lehet poroszkálni, nézelődni, kirándulni, és akár száguldozni is, annak csak ajánlani tudom ezt a Yamahát.

Hibalista

- Elszakadt a km spirál, kiégett a hátsó izzó

Ide hordtam szervizbe

Saját magam szervizelem. Gondoltam megérdemeltem a 10est

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1997
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 54000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? ETZ 250 Következő motorja? FZ1S, FJR1300,
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.