A Megunhatatlan Társ
Szöveges ítélet
100000 km utáni teszt csak szárazon akit érdekelnek az adatok.
Gumifogysztás 30000km-ként a Metzeler MZ6os-ból.
Olajfogyasztás 0.00L-10000km-ként.
Láncfogyasztás:50000km-ként.Aki azt gondolta hogy eszi a gumit meg a láncot a nagy nyomaték az téved mert az igen erős motorfékkel 2esben akár 20km/h ig lehet fékezni az MT közúton
-pálya természetesen más tészta.
Szervízintervallum 10000km-ként.
Gyári hiba 1db TC panel csere gariban.+1db rosszul méretezett gyári plexi rögzítő csavar ami elnyűtte 70000km-nél az elektromos kábelt.
Ennyi.
Sosem hagyott ott pedig voltunk 3X a Mont Blancon ,Albániában Krétán egész Európát bejárta.Télen is használom pöc-röff kész ,indul csak a benzint kell bele tölteni.
Ezt a modelt nem a teljesítményéért nem lehet megunni vagy hogy "gyorsul mint az állat" vagy "olyat megy beszarsz" vagy "úgy fekszi a kanyrt mint egy gokart"v "oyan a féke minha kidobtál volna egy horgonyt ami beakadt egy nyárfába" -ez mind igaz- a dolog nyitja a pincéből történő motorozásban rejlik ami teljesen új dimenziókat nyit meg sebesség ill gyorsulás terén.Sikerült egy dízel motort csinálni a kellemetlen olajkályha soung nélkül.Lássuk hogy is néz ez ki. Ötösben 2000res fordulatnál 88km/h míg úgyanez 1500zal feljebb már 155km/h.A végsebességnél is csak 4800as a fordulat ,de akkor már otta kettöhúsz ami meg minek is?.Ja és még ott sem tilt az elektronika.
Az alap KODO is nagyon baró, nekem egy stage ll es Akra rendszer van fenn Dinojettel lőve ha hosszútávon gondolkodik valaki ne habozzon mert semmi sem drága ezért a hang és teljesítmény élményért (direkt nem írok adatot) nem beszélve a titán rendszernek köszönhető jelentős (25kg) súlycsökkenésnek.Igazi hangszer lesz belőle így Én már 7 éve járok vele télen nyáron. igazából azért gondolom hogy nem lehet unalmas az MT mert túráim során barátaimtól, akik kipróbálták csak 100-250 km megtétele után tudtam visszavenni, a később már rutinosan nálam lévő ,második kulccsal ,rárontva a legközelebbi megállónál.Így én is össze tudtam hasonlítani más termékekkel ez idő alatt pl.Honda Gold Wing(baró) BMWK1200R(atom) Honda VFR1200(szuper) Honda VFR800(hiperszuper) Yamaha FJR1300(állat) Honda 1100XX(atombaró)SUZUKI GSXR750(állat). Nos azt kell mondjam KODO-hoz képest ezek is nagyon jó kis unalmas motorok bár biztos valaki azokat is tudja úgy élvezni mint az MT01et.
És hogy honnan kapta ez a motor a nevét ?Természetesen
MT01= MoTor N1 az egyes számú motor ,amit semmi másra nem terveztek mint a motorozás élményének megélésére.Hát ezt tudja már 105000km-e és a feeling mitsem változott izgalom és élmény terén.Remélem a többi 100000km is így fog vele eltelni.
Hibalista
- Tc alapjárat szabályozó 1DB biztosíték
Ide hordtam szervizbe
Yamaha World : KOZMAX
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
undefined
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (0) | Km vásárláskor | 600 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | VMAX | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |