A második szerelem.
Szöveges ítélet
Azzal kezdem,hogy ez a motor méltánytalanul mellőzött. 1994-2004 között gyártották őket,nagyon egyszerű konstrukció léghűtéses és a másik nagy erénye hogy kardános. 10 perc alatt kilehet cserélni a négy gyertyát a kardánba 2dl. olaj 12000km-enként és a karbantartás nagy részét már meg is oldottuk. Ezen kívül már csak a bowdenek ápolása és a motor tisztítása marad. Ez a motor szerintem kettős személyiség,míg a pályán órákon át megyek 150-160-as utazóval 2fő+csomagok 1 hétre. Meg érkezünk és átváltozik egy poroszkálós motorrá,1400-1500-fordulattól már nagyon szépen megyen,ezt nem kell pörgetni 2000-től már kapcsolhatunk feljebb nem rángat.Aztán ha mégis kedvem van egy kis vaduláshoz és egyedül vagyok csak 6000-től váltom a következőt, 600 sportmotorokat megszégyenítően gyorsul. Egyenes háttal vezethető az utasnak is kényelmes hosszú távon is. A meghibásodása minimális, az is egyszerűen javítható. Nem is értem hogy a motoros oldalakon miért nem ajánlják többen. Nagyon jó állapotúak futnak még belőle ha márkatársal találkozok mindenki dícséri a praktikusságát a kényelmét és nem utoljára az egyszerű és pénztárca barát karbantarthatóságát. Az viszont igaz hogy legalább 170-175cm magasnak kell lenni a biztos talaj fogáshoz. Ezt a motort 16000km levezetett kilométer után csak ajánlani tudom
Hibalista
- A 3-as henger tűszelep tömítését kellett cserélni. Ezen kívül csak kopó alkatrész:gyertya,gumik,olaj,olajszűrő.
Ide hordtam szervizbe
Tóth Gabi Sarkad
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 67000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | XS750s | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |