A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xt 660 X 2006 (660)

Xt 660 X 2006 (660) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A legjobb kompromisszum!

Szöveges ítélet

Korlátlan jogosítvány megszerzéséért folytatott harc közben már ment az agyalás, hogy mi legyen a nagy választás, az elnyűhetetlen S51-es Szinyó után.
Supermoto stílus nagyon bejön, de nyilván mindent egyszerre akartam:
1. Legyen supermoto -> kb pipa
2. Legyen megbízható -> abszolut pipa
3. Max 1M -> belefért
4. Lehessen vele túrázni -> Tapasztalatok alapján simán

DRZ400 SM volt a másik versenyző, ami inkább egy célgép, de azon az ülésen 2-3 óránál többet nem ül az ember, illetve a 10L tankkal nem lesz öröm a túrázás.

Először a "negatív" dolgok:
1 Nehéz, 190kg körüli súlya a 49 lóerejével nem adja azt az igazi supermoto élményt
2 188cm-mel kényelmes, de ismerősök 175cm körül már panaszkodtak, hogy nem ér le a lábuk rendesen.
3 Első fék adagolhatósága lehetne jobb, de amire szánták, ahhoz bőven jó!
4 Első pár nap fura volt, ahogy rázta a kezem, de manapság fel sem tűnik.

Pozitivumok ésatöbbi!
Egy kiváló kompromisszum! Nekem a kocsi sorok közti masirózástól kezdve a lábtartó karcoláson át a túrázásig abszolút mindenhol bevethetőnek érződött.
Megbízható, eddig nem hagyott sosem cserben.
Nagyon pozitiv pont az 1henger adta nyomaték leadás, 100 km/h-ig együtt gyorsul a jóval combosabb gépekkel.. Azt mondják.. Nyilván én is kipróbáltam, nyilván azt mondom, hogy így van! A többiek meg ki tudja mit mondanak.
Nekem 4-4,5 körül fogyasztott értelmes használattal, a bika szarvának húzogatása pedig nyilván más tészta..
Injektoros masinaként nagyon kényelmes, hogy nem kell karbit PÚCÚÚNI..


Használhatóság:
"Nekem a kocsi sorok közti mas.." tudjuk, leírtam már..
Térdet karcolva is lehet vele közlekedni, de egy supermoton amolyan ízlésficamosnak tűnő dolog, de mindent ki kell próbálni, hogy az ember pontos véleményt tudjon nyilvánítani.
Aki a Hungaroringen akar körrekordot dönteni, az amúgy sem fogja ezt itt soha elolvasni..
Hogy végre kibökjem amire gondolok, ha célgépként nézünk rá, akkor vegyünk inkább egy supermotonak tervezett és legyártott gépet!
DE ha valakinek EGY motorra van tervezve a költségvetése és a supermotokhoz húz a szíve, amivel akár városban gurulna be munkába, akár egy Héregi/Mátraházai szakaszon koptatná el az crosscsizmája maradék talpát, annak kiváló választás lesz!
Ehhez hozzáadódik az, hogy szerintem ezen az ülésen 700km-et(nem autópályás) gond nélkül ki lehet egy nap bírni. Tesztelt vélemény!

Hátsó ülés:
A kapaszakodók segítségével hibátlanul fel lehet kötözni táskát,sátrat(összecsukva höhö)! stb..
Illetve az utasnak is sokkal kényelmesebb, mint egy naked bike adta épp 2 farpofányi ülés, ahol semmi kapaszkodási lehetőség. Illetve a hátsó utas lábtartása is kellemesebb, mint egy nakedes hegyes térdszög.

Tank: (15L) nekem eddig 330km volt a max amit meg mertem vele tenni egy tankolással. Feljebb ismertetett fogyasztás alapján találós kérdés, hogy mennyit tudna akkor a gép..

Végszó:
Csak ajánlani tudom. Egy cukorfalat masina, ami sok örömet tud okozni a tulajdonosának. 1 hengerével nagyon megbízhatóan csattog el A-B-be, akár karcol a lábtartó akár nem.

Hibalista

- Egy kisebb gond volt.
- Egyszer valahogy gyújtás levétel után égve maradt a lámpa és leölt egy akksit. Tudni kell, hogy nincs rajta lámpakapcsoló, csak tompított/országúti váltógomb. Tehát nagyon jó kérdés mindez hogyan történhetett.. Azóta egyszer még megtörtént, de akkor már észrevettem gyújtás rá+levétel és lekapcsolt nem csinálta többet azóta. Úgyhogy nagyon nem kutattam az okot, mert a Szinyótól megtanultam, hogy vannak OLYAN dolgok, amiket nem akar az ember megérteni PONT Méghogy a gépeknek nincs lelke..
-
- Olaj+szűrők cseréje és ketyeg a gép hibátlanul.
- A csavarokat illik menetrögzítőzni. Az egy henger bizony rázza a gépet.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (0) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 36500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző motorja? S51N 3gang Következő motorja? Most így néz ki, majd kiderül
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.