A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Virago Xv 535 1988 (535)

Virago Xv 535 1988 (535) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kis hangvillám :)

Szöveges ítélet

Előtörténet: (akit ez nem érdekel ugorjon nyugodtan egy bekezdést)

Ritka az ember életében, hogy maga se tudja miért, kipróbál valami újat... Megtetszett a motorozás, de meghalni nem akarok, kellett egy olyan motor, ami megfizethető, autópálya tempót tud, nem eszik sokat, megbízható és egy kicsit a túrázó- chopperes stílust lehetőleg hordozza. Sokat gondolkodtam a 250-es gépeken, de mindenki lebeszélt, hogy ki fogom nőni... Elkezdtem bújni a hirdetési újságokat, no meg a netet, erre egy ismerősöm szól, hogy megtalálta a leendő motoromat (a haveri körben, állandóan szervizelt féltett darab)... így is lett, telefonon egyeztetés, megnézés, döntés (beleszerettem amint felültem rá), 3 hét múlva adás-vétel.

A motorról:

Amint megkaptam a jogsit azonnal 220 km próbaút következett, itt vettem észre a féklámpa kapcsolót, meg a váltókar csavarját. A motort igazán nem éreztem, csak kóstolgattuk egymást, de elsőre rájöttem, amikor kijövök a kanyarból, közepes gázzal, fülig érő szájal mosolygok... a kanyaroktól akkoriban még tartottam, de ez idővel változott. ez a motor pont azt tudja ami nekem kell. Átlag 90-es tempóval 220 km-en összesen 8,2 litert evett meg... a nyitott dob garantálja a hangzást, mámorító már a hideg alapjárat dohogása, az alagút meg önmagáért beszél. Ami a kényelmet illeti, kb 100km után elzsibbadt a hátsófelem, de ez a későbbi utakon már jelentősen javult (nem voltam én ehhez hozzászokva no...) a rugózásra nem lehet panaszom, a motor az úton marad, nem dobál, nem üt. A kardánhajtás nem igazán kedvez a hirtelen terhelésváltásnak a kanyarban, egy rosszkor adott gázfröccs odéblöki a motort, de ez csak szélsőséges helyzetben tűnhet fel, viszont a gondozásmentessége önmagáért beszél... Lehet az én kezem van fából, de a kormány vibrációja említést sem érdemel, az előlretolt lábtartónak hála a 180 centimmel, se kell kuporgnom rajta... nekem ennyi elég. Ami a csomagok pakolását illeti, már vettem egy nyeregtáskát, de nem bizonyult szépnek, egy rágumipókozott hengertáskában mindenem elfért bármely túra alkalmával.

A legjobb barátommal ausztriában voltunk túrázni, neki egy 1.6-os Marauderje van... dögöljek meg ha értem, minek gyártanak akkora gépet... 20 cm-mel hosszabb, 130 kilóval nehezebb, kétszer erősebb, és 3 szorosa a nyomatéka, de állvahagyom, bármilyen szituációban, legyen az körforgalom, vagy hegyi szerpentin. Hihetetlenül mozgékony kis sárkány ez. Az egyetlen bajom, hogy 70- és 80 között rendszeresen keresem rajta a 6. fokozatot... de az ugye nincs...
Egy év, és 7000 km alatt megtanultam kanyarodni, és bár chopperről beszélünk, lábtartóig dönthető a motor... Ha valaki ismeri a 83-as út Pápától délre eső szakaszát, ott egyenletes 100-as tempóval végig lehet menni, minden kanyart meg lehet támadni 95- körül, és 100 felett jöhet ki az ember... no de itt már 5 litert is elkér a játszadozásért...

A vélemény végén még megjegyezném, hogy motorom XV400-as, csak ilyen kategóriát nem találtam, ezúton kérem a szerkesztőséget, ha gondolják, rakják helyre a dolgokat :)

ezt a jószágot mindenkinek ajánlom, egyrészt mert az 535-ösnél olcsóbb, bár ritkább is (belpiacos, de van hozzá alkatrész, bár nem kell) 4 Le -vel gyengébb (szerintem nem sokat számít), ellenben sokkal kevesebbet eszik... túrázni ideális, szép, ja és ha már megvan, a dobot nyittassátok ki!!!! gyönyörűhangja van...

egyéb költségek: kötelező biztosítás 14000 huf egy évre... ezt a motort nem drága fenntartani!!!!

Hibalista

- kiégett egy izzó a kilóméterórában, meglazult a féklámpa kapcsolója, kilazult a váltórudazat-toldatán egy csavar(előretolt lábtartó)
- olajcsere szűrővel ismerős útján beszerzett anyagokkal : 6000 huf... (Elf 20w50)

Ide hordtam szervizbe

saját magam, letöltöttem a netről két segédletet, no meg szakmabeli volnék

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 40500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.