A kezesbárány fenevad.
Szöveges ítélet
Amikor 2001 ben megjelent a GSXR 1000-es,egy Hajabusáról ültem át a kék-fehér színű csodára.Volt K1,K2,K3,K6-osom.Azóta nekem CSAK A GSXR 1000 A KIRÁLY!Na ezek után úgy alakult hogy 2008 januárjában vettem egy új R1-et.A motor formatervezése üti az összes ezres sportmotorét,a fék(6 dugattyús)nagyon jól fog.
A motor erejével,erőkifejtésével viszont nem voltam elégedett.Egy GSXR1000 traktor módjára elindul akár 3ezres fordulatról is,az R1 viszont sokkal lágyabban építi fel a teljesítményt ezért gyengébbnek érződik egészen 8ezerig.Onnantól viszont bepótol mindent,és leforog majd 14ezerig.
Amerikából rendeltem sportdobot,és kapott egy rövidebb áttételt is amivel már kedvemre való motor lett belőle(4-ben gázra kerék,bőven 200 felett).
Totálisan akkor lopta be magát a szivembe amikor egynapos Tátrában tett kiruccanás (900km)után különösebb fájdalom nélkül szálltam le róla.
Hibalista
- Egy repedt lábtartó amit gariban cseréltek.Példaértékű a Yamaha Hungária hozzáállása.
Ide hordtam szervizbe
Blahó Zoli a Yamaha Surmannál lelkiismeretesen átnézte.
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |