A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

XT 600EP 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

a kék (szürke) eminenciás

Szöveges ítélet

Második motorom, a 250-es után vettem ezt a megkímélt darabot, kilencezer km-el az órájában. Miután egész évben motorral járok dolgozni, olyat szerettem volna ami megbízható és nem túl bonyolult gép, hát az XT600 mindkét kívánalomnak megfelel. Faék egyszerűségű az egész, nincs semmi elektronika meg komputer, nincs vízhűtés úgyhogy alig van alkatrész ami tönkremehet. Titkon reméltem, hogy majd endurozgatok vele, de némi tengerparti csapatáson meg murvás utakon kívül nem voltam vele sehol.

Egyszer kapott egy lánc/lánckerék cserét és egyszer kivágtak a vizsgáról, mert a gyári gumik elkoptak. Mivel javarészt aszfalton használom, nem volt könnyű találni megfelelő méretű gumit rá ami nem rücskös sárdagasztó, de végül lett. (AnakeeIII)

Amellett, hogy megbízható és kezes, nem mehetünk el a tény mellett, hogy az ülése inkább állóhely, 100km után pihentetni kell a segget, mert érzéketlenné zsibbad. Alaphangon se szélvédelme, se pakolóhelye nincs, úgyhogy raktam rá egy givi szélvédőt (az eső nagyját elveszi) meg egy dobozt hátra, hogy az esőben ne ázzon be a hátizsákom, amúgy se szeretek hátizsákkal vezetni. A téli használatra kapott még egy oxford markolatfűtést, ami megsokszorozta a komfortérzetem. Az eredeti lábtartók nagyon keskenyek voltak, ezek helyére egy szélesebb, rozsdamentes verzió került.

Ideális napi használatú motor, tartós, könnyű vezetni és nem tépi fel az aszfaltot, ez az utolsó gyártási évből származó darab tán 45 lóerőt produkál, de ez kényelmes ingázó és kirándulómotorozáshoz elég. (itt 100km/h a max) Két személlyel eléggé lomha lesz. A fékjei frankók (szimpla tárcsák) a lámpája viszont sajnos a klasszikus kispolszkilámpa, ami sehol sincs a mai fényvetőkhöz képest. A gyári kipufogó nem hangos, hosszú távon se hülyül meg tőle az ember, sem a szomszédok reggel, amikor beindítom.

A fenttartása gombokból megvan, olaj, olajszűrő, légszűrő, mást nem kér, elég igénytelen jószág. Szinte mindent simán otthon meg lehet rajta csinálni, semmije sem bonyolult. Konstans 4.5 literrel eljár, nem okoz meglepetéseket.

Nagyon szeretem, pedig alkatilag beszorult az endurok és a túramotorok közé (Dual Sport, hehe), kicsit semmilyen, se nem gyors, se nem vagány, de összességében imádom. Bár a kormánya széles, az átlagautók tükre felett megy el, nem gond vele a sávok között manőverezni, elég könnyű, fordulékony, öröm fele csavarogni.

Hibalista

- lánc és lánckerék-szett cs
- elkopott a gumi
- km óra bowden megszakadt
- kiégett az izzó a sebességmérőben

Ide hordtam szervizbe

messze van, nem esik útba

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

én

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 9000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? SR250 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.