A kedvenc zongorám
Szöveges ítélet
"Meglátni, és megszeretni" érzés után,zsír új motorként vettem meg a kicsikét(800,és1400 Intruderek után). A kevesebb nyomatékot a jobb motorozhatóság,könnyű kezelhetőség kompenzálta. A gyakori túrázások miatt gyári túraplexi, emelt kormánykiflik,gyári doboztartó,"szövet"táskák,haspáncél került fel Rá. A nyitott (Micron)dobok kb.10%-ot dobtak a teljesitményén, és sokan elélvezünk a hangján (duda helyett is használható).A sportlégszűrő a gyakori tisztítási igény miatt még kimaradt.Műszaki problémám nem volt Vele, a sterimobot viszont nem szeretik a gyári matricái. A gumik állapota 11000 km után is elfogadható, cseréje Michelin Anakee-ra történik (keveset van használva terepen).Ülése kényelmes, túrázásra is alkalmassá teszi.(Átlag napi 4-500 km nyomtunk a túráinkon).Az örökös "lánc-macerát" leszámítva (intruderek kardánosak) nagyon szeretem a gépet. Új motorom csak úgy lesz, ha ezt megtarthatom.Mindenkinek ajánlom aki szereti ezt a stílust,vagy egy igazi mindenesre van szüksége, a konkurenseknél kedvezőbb áron.
Hibalista
- Olajcsere
Ide hordtam szervizbe
Hilcz és fia-Kakasd
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |