a japán cincogó
Szöveges ítélet
2006 januarban vettem az Amargonal, 99es evjaratu, mindenkepp ujjabbat akartam volna, de annyira jo allapotban volt, hogy megvettem, elfogadhato aron volt, annyit ert amennyiert vettem, szoval meg se probaltam alkudni, a futomu nagyon jo, de nem kenyelmes, bar ez egy crossmotor, egyedul a korido szamit, es sztem jol teljesit, vaz szinten jo, a motor nagyon konnyen kezelheto, levegoben is. Bar konnyen kopik a vazrol a festek, szoval a vazvedo elengedethetetlen, ulespozicioval nem lenne problemam, ha a kormany sokkal magasabb lenne, mert szornyen alacsony, egy kormanymagasitoval konnyen orvosolhato.
Fekektol nem àjultam el, hatul elmegy, elol viszont lehetne jobb, most majd probalkozom a fem fekcsovel, mar megvan viszont fel evig meg nem megyek haza, addig varni ki, a problema a legtelenitessel van, nagyon nehez lelegteleniteni, mert a fekcso a teleszkop alol jon a nyereghez, es ott megszorul a levego, de majd megoldom.
A blokk nagyon jo, meg 2be gazra veszi az elejet, 3ba màr rà kell segiteni, nagyon tartos megvetel utan ellenoriztem a dugot, es meg vadi uj volt, azota olyan 15orat ment, de mèg mindig nagyon jol indul es megy. A 2003as modell legyorsul, erezhetoen, de ha nem vagy profi, palyan nem erzed azt hogy kene mèg ero, legfeljebb egy sebesseggel feljebb motorozol, es tovabb csuszatatod a kuplungot. en sokat csusztatom a kuplungot, es a lamellakon semmi nyoma, ez egy 25os, szoval nem nyomatekbol megy, de nekem sokkal elvezetesebb mint a nagyobbak, mert "leakasztom oszt megy", es nem kuzdok az erejevel, megis latvanyosan lehet vele menni es gyorsan.
A fogyasztas nem szamit, de vegulis nem veszes, hasznalattol erosen fugg. En 15 kmre lakom a palyatol, labon oda vissza ovatosan, a palyan meg "stiften" 10-12 kor(lap), kb 6liter benzin
sztem barati. En nagyon szeretem, nagyon jo motor, sokkal jobb mint a cr, az aluvazas, ebben a korban mar kijonnek az aluvaz hatul utoi, es repedezik.
A valto egesz jo, sokat kell pakolni, de az 1es is hasznalhato, nem csak elindulashoz.
Gyonyoru hangja van, mind minden yamahanak, sokkal szebben szol mint az ugyan ilyen idos cr, vagy kx...
egyaltalan nem hullos, a legszuro konnyen tisztithato, alkatrsze van hozza, eddigi legjobb motorom... elozo motorom MOTO TM volt, de nincs a listan, termeszetesen a pakolhatosaga nem 4csillag, de mit csinaljak nem akarom lehuzni az ertekelest, mivel alig van olyan motor amit pakolni lehet.
Hibalista
- egy menetet kellett furni a kuplungdeklin, ingyenbe volt,
- fekbetet elol hatul, ugyes kezemmel elteptem a fekcsocsavart, vegulis elfogadhato aron kiszedtek a csavart es uj csavart kaptam bele (2000FT),
- most kuplungkabel jon, 2500 ft, ebayen,
- gyakorlatilag semmi, nagyon jo konstrukcio,
- van meg benne uj gyertya, 3000ft, szerintem jo aron van hozza.
- Valtokar eltort, a gyari nagyon szar anyagbol van, 7ezer ft volt ra egy kek eloxalt aluminium
Ide hordtam szervizbe
omega motors (ex yamaha tatrai gyongyos)- regen dragak voltak, de amiota omega neven futnak sokkal olcsobbak, nagyon minosegi szerviz, csak ajanlom
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
sipos marci baratom szabadidejet raboltam vele, bàr ezzel a motorral mèg sokat nem cseszodott, kossz punci...10es vagy!!:D mostantol viszont kizarolag en szerelem, mert remelem fogok hozza annyit erteni
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 2000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 400 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |