A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

BT 1100 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A jámbor kóbor (kicsit beteges de szerethető)

Szöveges ítélet

Tesóm ajánlotta, hogy nézzem meg ezt a típust, mivel szerinte ez pont nekem való. Tetszett, így hát kerestem és találtam is egy jópofa gépet a Budaörsi út 227 alatti Yamaha márkakereskedésben, elmentem, megtetszett, lefoglalóztam. Kár volt...

Az, hogy később a motorbeszámításnál a kereskedés vezetője foglalkozott már velünk és tajparaszt volt, azt nem ecsetelem, de én motort akartam, hát jól megkaptam.

Mivel februárban vettem, így hazahozatal után megvártam a jóidőt, rápattantam, ráindítottam, tettem egy kört, király. Minőségi változás a közlekedésben, hasítok. Aztán másnap apám rohan utánam, hogy ömlik a benzin a kipufogóra... na fasza, elszállt a benzinpumpa.

Ha már ott vagyunk, akkor akksicsere, olajcsere, benzinpumpa és szűrő csere, szerelőcsere. A kincstár csődbe ment, de ismét hasítok. Királyság.

Innentől a motorral egy szezont viszonylag problémamentesen végigmotoroztam(-tunk) különösebb gond nélkül.

A vas írtó kényelmes (én 184cm magas vagyok és mázsa körüli, végre nem úgy érzem magam mint ha egy játékmotoron ülnék), nagyon nyomatékos (50-ről 5. fokozatban simán gyorsul), jól lehet vele kanyarogni, még a városban is egész jól kezelhető ez a 250kg-s motor. Két személlyel is nagyon jó menettulajdonságokkal bír, szinte meg sem érezni, hogy ücsörög mögöttünk valaki, kivéve ha épp kiszorítja belőlünk a szuszt is :)
Ha nem akarunk száguldozni, akkor olyan 5 körül eszik a gép, ha sietős a dolgunk akkor megeszik 8-at is... Mivel én nem sietek meghalni annyira az utakon, így nekem egész gazdaságos a fenntartása.

Az első szezonja vége felé eléggé feltűnően követelőzött a karburátor pucolásért a drága. Na itt kezdődött el a kálváriám, és azóta is tart...
Mire eljutottam a szerelőhöz, addigra a szabadonfutó is megadta magát. A szerelőnél már nem is volt hajlandó elindulni. Hát itt kezdtem gondolkodni, hogy lelocsolom benzinnel és felgyújtom...

Ezek után a következőket cserélte a szerelő a téli álom során: szabadonfutó, benzincsap, benzinszűrő, üzemanyag csövek, papucsok, minden ami folyékony (nem sorolnám fel). A karburátor pedig egy erőteljes felújításon esett át. De hogy ismét a teljes csőd szélére juttassam magam, azért vettem rá plexit, meg egy dobozt is, hisz jön a jó idő, menjünk túrázni!!!
Na igen, de ez évben 1400km megtétele után ismételten a karbi azt mondta, hogy ő bizony savfüdőt szeretne. Megkapta. Itt kiderült, hogy valami fehér takony (legjobb találgatás szerint is szórógitt) dugaszolta el. Ezúton is köszi a H. Yamaha márkakereskedésnek, hogy bevallották azt, hogy náluk lett megjavítva a vas az előző tulaj bénázása után, így van kit szidni a javítás minőségéért... Tűszelepek, benzinszűrő csere. Úgyhogy most tanktisztítás/felújítás következik, ami megint csak frusztrálóan sok időt vesz el a motorozástól.

Amit még nem cseréltem, de ki kéne: első féktárcsák

Összességében ne tévesszen meg senkit, hogy mit kínlódok ezzel a vassal, sajnos rossz márkakereskedésben bíztam meg... Ennek ellenére a gép Jól felpakolható mindenfélével, keveset eszik, a hegyeket meg sem érzi, hatalmas élmény vele motorozni!
Ha nem lennék ennyire csalódott megtartanám amíg működik, de így ki tudja....


Akinek megtetszene egy ilyen, csak ajánlani tudom! De mielőtt megvenné, egy teljes körű átvizsgálást nem árt megcsinálni, megéri azt a vesződséget!


*update 2014.09.13.: sikerült letudnom a gondok nagyrészét és kezelnem az idült motormegvonási tüneteim a sétáltatása közben, szóval úgy tűnik, hogy megtartom amíg bírja szusszal a kutyuska...

Hibalista

- Benzinpumpa
- Benzincsap
- Szabadonfutó
- Karburátor

Ide hordtam szervizbe

Szomszéd faluban nyugger szakszervízes.
Hát már eléggé szalajt az öreg, de legalább jó sztorijai vannak.
Fordítva rakta be a benzinszűrőt, a karbiból csöpögő benyára annyit mondott, hogy egy yamahánál előfordul. Na itt szakadt meg a kapcsolatunk...

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

Az egyik Bp környéki Yamaha márkaszerviz fusiban dolgozó szervizfőnöke.
Panaszom nincs rá, mindent megtesz(-ett) a motoromért.
Talán az egyik legjobb yamaha szerelő a környékben.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 24500
Megbízhatóság (3) Vezetett km 31000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? XVS650 Dragstar Következő motorja? Még nem tudom
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.