A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

Srx 400 1993 (400) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Hűséges Varrógép

Szöveges ítélet

Nagyon könnyű, szinte bicikli-érzésem volt rajta. Olyannyira, hogy ezen tanítottam a barátnőmet motorozni és néhány perc után már kezelni tudta, holott Babettán sem ült soha előtte. Tanulni ideális, mert nem tartogat alattomos trükköket és nem hozza rá a frászt a rutintalan mazsolákra semmilyen helyzetben. Ez persze nem azt jelenti, hogy csak kezdőknek való. Mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy most egy Falco-m van, de az SRX-emet máig visszasírom. A kevesebb sokszor több és ez nem csak üres duma.
Nem egy rakéta, 110-nél gyorsabban én nem szerettem tartósan hajtani, mert sajnáltam. Persze bírta volna, de nem akartam tönkretenni. Nem egy nyomaték-erdő, de mindenképpen egy nyomaték-liget... A 400-as sornégyesekkel összevetve mindenképpen komolyabb érzés ezt vezetni.
Az alumínium részeken só általi marások nyomai voltak, mint általában a belpiacos japán gépeknél. (az Óperenciás tengernek igen nagy a sótartalma...) A váz néhány pontján is látszott, de nem volt kóros. Egyes tulajok színre fújatták a dekliket - gyanítom, hasonló okokból.
A futóműve nem kifejezetten sportos, nem mérhető a mai gépek tudásához, persze nem is ez a célja. Két személynek kevés, nagyon kicsi a hátsó ülés és a rugók sem köszönték meg hangosan a siroki túrát cimborával, hátizsákkal...
Sok motorom volt, de erre emléxem vissza a legszívesebben.
Kényelmes (170 centi vagyok), könnyű és gazdaságos. Nem zabálja a gumit(annyi ereje nincs), nem eszi az olajat...olyan...japán.
Méretileg szokatlanul keskeny és nem túl magas. Aki a komplexusait akarja orvosolni a motorjával, az ne ezt a típust válassza - viszont átfér a vasúti átkelők korlátai között. Összhatásában mégis masszív gép benyomását kelti - és az is. A fémből készült tank (a Falco-n műanyag) és a blokk között nem fér át egy macska, nem tátong üres, kihasználatlan tér. Olyan igazi, "sűrű" vas.
A formája pedig időtálló. Ma is utánafordulok a hasonló stílusú gépeknek.
"Jól áll neki a lemenő Nap fénye" egy dunaparti pihenőben... :-)

Hibalista

- Semmi komoly hibája nem volt, egy dolog volt csak bosszantó: - A kilóméter-óra és a fordszámmérő is spirálos. Namost ezek felváltva szerettek elszakadni, ezekből megettem néhányat a két év alatt. Amikor mindkettő egyszerre működőképes volt, pezsgőt bontottam. Hát nem ittam magam hülyére... Belőlem éltek a spirálosok. Talán a gyári bírta volna, de azt meg sem próbáltam, gondolom, hogy tíz utángyártott is kijönne az árából. Egy ilyen csere cirka 2500 Ft-ból megvolt (postaköltséggel együtt), persze magam csináltam, nem túl bonyolult. A kormánycsapágy kotyogni kezdett egyszer és minden erősebb fékezésnél koppant egyet. Szorgalmasan vettem egy garnitúra csapágyat (10.500 Ft. alsó-felső, együtt illik cserélni), amikor is rájöttem, hogy csak meg kell húzni a felső rögzítőanyát, mert kilazult... No comment. A vevő jól járt, kapott egy garnitúra új kormánycsapágyat. Ezen felül csak benzin kellett bele... - Ez 2002 és 2004 között volt.

Ide hordtam szervizbe

Mások hordanak hozzám dolgokat. Mindent én csináltam, bár nem volt sok dolgom. Csak ráülsz és lemész a térképről... Nagyon megbízható.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1994
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 26600
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? vf 400 f Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.