A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xt 125r 2005 (124)

Xt 125r 2005 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A gazdaságos, mindig megbízható igáscsikó!

Szöveges ítélet

Rengeteg jo tulajdonsaga van! Alacsony, 3,1 l-es fogyasztas, jo gyorsulas, dizajnos, vagany külso, megbizhato, blokk (csak az olajszintre kell figyelni, hogy ne menjen tönkre a hengerfej, de nekem meg soha nem kellett olajat utanatölteni). Keskeny felepites, magas ülespozicio, a dugokban, kocsisorok közt barhol elfersz. Mindenhol keresztül lehet vele vagni, lepcsok, gatak, padkak, stb nem okoznak akadalyt. Gyarilag szerelt blokkvedelem, es berugokar, hogy minden körülmenyek között beindithasd. Alacsony fordulaton is nyomatekos marad, nem kell agyonforgatni. Ha akarod magasabbra emelheted a hatuljat, a meg sportosabb külsoert, de ez utan enni fogja a lancot, lanckereket.
Gyengesegei: utassal keves a hatso rugozas, silany anyagbol keszült elso feknyergek, melyek eros fekezes eseten szetnyilnak, de puhabb fekbetettel orvosolhazo, a valto neha pontatlan, elso lampa kontakthibaja. Hidegen a szivatot ki kell tapasztalni. Nem egy gyorsasagi bajnok, (nem erre keszült) vegsebessege 105km/h körüli, de tartosan, kenyelmesen 80km/h az utazosebessege. (Ezt a lanckerekek cserejevel orvosolhatja az, aki rosszabb gyorsulasra, de nagyobb vegsebessegre vagyik.) Esoben, vagy, ha kicsit is vizes az ut terdig csurom vizes leszel, idojaras elleni vedelme 0.
Összesegeben jo konstrukcio, mindig megbizhato, alacsony fenntartasi költsegu, kategoriajaban normalis ereju motor.

Hibalista

- Első féklámpa-kapcsoló. (garanciális csere)
- Rendszámtábla-tartó keretet "lerázza" magárol a motor. (tipikus enduro betegség), rögzítésére ügyelni kell, különben a rendszamot elhagyod.
- Az első féknyereg anyaga, alapbol gyenge.
- Kontakthibás első lampa.

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Kalmar- Szeged

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.