A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Tdm 850 1991 (859)

Tdm 850 1991 (859) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A földesúr kilovagol

Szöveges ítélet

"Úgy ülsz azon a motoron, mint egy földesúr." Ezt egy motoros cimbora mondta, miközben kuporgott a csodaszép R1-esén. Rájöttem én ám, hogy miért mennek a speed motorosok 180 km/h fölött! Szeretnének minél hamarabb odaérni és leszállni végre a gépről, mert baromi kényelmetlen.
Igen a TDM-en csak ülsz egyenes háttal, büszkén, kényelmesen. A piros lámpánál meg csak nézed értetlen arccal, hogy a melléd érkező "gyorsaságis" miért végez jóga gyakorlatokat a púpos bőrruhájában. Szóval kényelmes, mehetsz vele míg ki nem fogy a benzin.
Az pedig ritkán fogy ki. Ha nem vered neki 130 fölé, 4,5-5 literrel elketyeg. A tank 17 literes 350-400 km-re elég. Ha húzod neki iszik ez is mint a gödény. Tudsz vele utazni 200-al is, de minek!
Meg ne is utazzál 130 fölött, mert leszedi a fejedet a menetszél. Ha csak nem vagy maximum 160 cm. Ez esetben kellő védelmet nyújt a gyári plexi, csak a megállásnál fogsz elborulni, mert nem ér le a lábad. Én 183 cm vagyok, esetemben 130-ig működik a szélvédelem.
Sem a formája, sem a hangja nem fogja vonzani a csajokat. Ez nem a már említett R1-es és társai. Ezen még vannak szép ívek és domborulatok, nem csak egymásra dobált hegyesszögű háromszögek halmaza, mint a mai, modern formatervek. Ha a gyári dobokat hagyod rajta, csak az a jellegzetes mormogó MIG 21-es hang marad, amikor visszaengeded a gázt és a motorfék dolgozik.
Van motorfék és van nyomaték. Bőven! 5-ikben 60-220km/h-ig gazdálkodhatsz. Alulról olyat tol, hogy bárkit megesz induláskor.
8 éve van nálam, soha semmi baja nem volt! Hazudok! 6 év után kihervadt az akkumulátor. Ja és szoktam benne olajat és olajszűrőt cserélni. Feledékeny és hanyag vagyok, gyertyát 7 év és kb 30000 km után cseréltem. Baja nem volt, csak valaki megkérdezte, hogy mikor cseréltem utoljára.
Biztosan elfogult vagyok, de szerintem szép, nagyon kényelmes, nem hajlandó meghibásodni, a fenntartása sem kerül évente egy ökör árába.
Városban nem szeretem használni, oda nehéz és egy kicsit merev. Túrázni járok vele.
Felmálházom és kilovagolok vele a hegyekbe, mint egy földesúr a birtokára...

Hibalista

- Semmi!

Ide hordtam szervizbe

Nem volt rá szükség!

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 17000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Drag Star Következő motorja? FJR 1300
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.