A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Fzs 1000s Fazer 2001 (998)

Fzs 1000s Fazer 2001 (998) 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

A félmeztelen állat!

Szöveges ítélet

Nos elég fiatalon kezdtem motorzni és azt hiszem még nem voltam elég nyugott vérmérsékletű a chopperek hez ezért is történ a nagy változás V2 es ről soros 4, a választás nem volt egyszerű a szülő beleszolás márpediglen nem engedem hogy fekvő motorod legyen. Pedig akkoriban a választásom az 1300as XJR volt. És egy nagy beszélgetés utána az eladóval megeggyeztünk egy Fazerben mivel esetemben számit a szélvédelem a nyugodt motorozáshoz az XJR hez meg akkoriban kapható gyári rendelhető fejidom elég 80as évek feelingje. Meg kell hagyni nem bántam meg. Pont amire vágytam egyszerre túrás és sportos, kiváló futómű a kategoriájában amely persze full állítható elöl hátul, megfelő gumikkal párosítva melyek még esős időben megfelelő stabilitást biztosítanak a gépnek! az ülés pozició kényelmes de az utasé lehetne kicsit jobb mivel a hátsó lábtartó kicsit magasan hátul van. Párom hátát kissé megviselte 1-1 túrázás. A fejidom szélvédelme mellesleg kb 160ig megfelelő utána hasalás. Oankor nekem csak a túrás kormány volt zavaró. A motor teljesítményére és nyomatékára szintén nem volt panasz 143LE és 106Nm aszem 7-8000es fordulaton, eléggé vigyázva kellett kezelnem egykerekezések elkerülése végett a gázkart meg igen igen szerette emelgetni az elejét szimpla gázadásra. Nem vok az a egykerekezős típus de egyszer véletlen sikerül megviccelnie. Piros lámpánál uatssal várakoztunk majd a szokásos kuplung 1 es gáz csak ugye kicsi baki történt az összhangban amire a válasz az lett hogy a műszerfal majdnem a pofámba csapott majd kb 20m rel késöbb letettem az elejét ez mind oan gyorsan történt a bámészkodóknak szándékos játéknak tünt a dolog bennem a frász az utasomban meg az elégedettség! Na erről ennyit mondom, jó fasza képes erre is de ahhoz drága hogy véletlen baki folytán lommá törjem. Amúgy szerpentinen is kiváló a dönthetősége. Egyes vélemények szerint akár pályázni is lehet vele. Ami nem tetszett benne hogy még mindig karbis volt a drága és igen ott figyegett a kormányon a szívató de ez csak nézőpont kérdése mert elég hamar bemelegedett, jó hogy kiegészült TPS folytó szelep érzékelő szenzorral. Aktuális hőfokról nics infó csak a túlmelegedés figyelmeztető lámpácska de hála nem gyulladt ki soha. Igazából a Ceglédi szerelő megis jegyezte hogy minek ekkora hűtő errel a gépre. Átlag fogyasztás kissé magasabb a többi japó géppel ellentétben. Pakolhatóság, túrázhatóság: Legnagyobb közös túránk hármasban persze mindkét kedvesem és én :) Magyarország- Anglia, full megpakolva, monjuk oldal táska elkellett volna, mert párom szegény nem igazán utazott kényelmesen a hátizsákkal szerencsére egy takaró volt alul így pont megtartotta neki a hegyes faridom, én elöttem pedig tank táska tornyosult egészen a melkasomig pakolva szal felejtős volt a nagy sebességű motorozás de ugye a német autópályák főleg ahol nincs speed limit csak megküldik a paripát. Mi esetünkben 255 volt persze ez valóságban kissé kevesebb de eltekintve attól h full pakolva 2 fővel és úgy hogy nem tudtam bekuporodni a plexi mögét hát nemis rossz. Mellesleg úgy lobogott a fejem a tanktáska fölött mint a győzelmi zászló aminek eredménye az volt h Angliába érkezve csak a törzsemmel tudtam fordulni nyakból nem. Nagyon szép, zökkenő mentes utunk volt tehát túrázóknak csak ajánlani tudom, örömmel töltött el az is hogy külföldön minden motoros üdvözli egymást ami nálunk is divat kivétel GIXER puding palánták( zömébe ezt tapasztaltam!!!) Angliában össz 5 hónapot töltött aktív szerepben ahol igen igen leamortizálódott mármint a párás levegő meg a sok eső miatt, kisebb rozsda foltok a tárcsákon és egyéb kisebb fémelemeken de nem vészes mértékben, dobozszámra fogyott a láncspré mellesleg. Amit kifelejtettem hogy 5000es fordulat körül kellemetlen rezonancia lesz urrá a gépen amit a lábtartóra koncentrál ami igen jó kis zsibbadást eredményez.

Összegezve: Mindenkinek csak ajánlom aki túrázni szeret vagy sportosan vezetni egyszerre megtalálja benne számítását, mert igenis sokoldalú egy masina. Nem hiába lett a következő szerelmem a szívdonor R1 amiről jelenleg nem tok túlsokat írni mert 3000nél tartunk!

Hibalista

- Igazából 16-17ezer km között semmi komoly, Gumicsere is elég laza nálam 8000km körül mutatotta a csere érettséget. Kuplung bowden szakad el kb 9000km nél. Ajánlatos egy bukó gomba is mert az oldal sztender hamar vissza csaphat és ha meg is vagy győzödve h paripád stabilán áll agyvérzés kerülgetve veheted észre hogy ő igenis kifeküdt a betonra napozni! Én esetmeben a kuplung kar vége bánta meg kis horzsolás a blokkon szerencsére a többi alkatrész elég frappánsan van eldugva a motoron hogy a lábtartó stb pont kitartja elkerülve a komolyabb sérülést.

Ide hordtam szervizbe

Négyesi Attila, Szolnok, Yamaha szervíz

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.