20 éves bivaly
Szöveges ítélet
Ha nem kapom meg annyiért, amennyiért végül megkaptam, nem cseréltem volna le a Transalpot rá, így nem tudtam ellenállni a kísértésnek.
Két év állás után került hozzám, így az ismerkedés nem volt problémamentes. Miután az ebből fakadó gondokat elhárítottam, jelenleg hibátlanul üzemel.
Nagyon gyors, erős és méreteihez képest kezes gép. Kezdőnek nem ajánlanám, de akinek van már néhány km a lábában, az nyugodtan tegyen vele egy próbát.
Az üléspozíció hosszú távon nem a legkényelmesebb nekem a 185cm-mel, cserébe egy autópályán előzés még 150nél sem probléma két emberrel.
Eszméletlen erő van benne, gyorsulása számomra eddig nem tapasztalt élmény.
Futóműve kategóriájában szerintem átlagosnak mondható, kanyarban, normális aszfalton hibátlan, de a kátyúkat azért nem szereti.
20 évéhez képest meglepően jól néz ki, nekem legalábbis nagyon tetszik a formája.
Hibalista
- Volt egy beázó tanksapka, amin keresztül jelentős mennyiségű víz került a tankba. Az, hogy ennek kiderítése meghaladta a szerelő tudását, arról nem a motor tehet.
- Hűtője kilyukadt.
- Ezeken kívül kopó alkatrészek
Ide hordtam szervizbe
Tomed robogó BT. a Frangepán utcában, XIII. kerület.
Ne, ismétlem, NE hagyd, hogy hozzányúljanak a motorodhoz, ha még akarsz vele menni valaha. Egy sima tanksapka csere helyett rámsóztak egy karbifelújítást, egy ac-pumpa cserét, és ráadásul még a tankot is megkarcolták. KÉTSZER!
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Aszalós Racing Service. Dunakeszi.
Mindenképpen ide hordd, ha jó munkát akarsz végeztetni. Megbizható, gyors és megfizethető.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | XL600V Transalp | Következő motorja? | XL1000 Varadero |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.2/10) |