A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Bt1100 2006 (1063)

Bt1100 2006 (1063) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

16 éves tartósteszt

Szöveges ítélet

Amikor 2002-ben megjelent egy a kollégám hívta fel rá a figyelmem. Megláttam és beleszerettem. Persze le akartak beszélni róla, mert:
- karburátoros („nem indul majd rendesen”)
- a blokk régi konstrukció („ha száz lovas lenne megvenném")
- léghűtéses („minden sarkon szelephézagot fogsz állítani”)

Mivel szerelem volt nem igazán hatottak meg a negatív hozzászólások, két év nyálcsorgatás után, 2004. őszén toltam ki a szalonból, indítottam be először. Azóta gyűrjük egymást kora tavasztól késő őszig szinte minden nap. A mai napig imádom a hangját, nyomatékát, motorfékét, nyugodtságát és a formáját.
Az elmúlt 16 év túrái és a mindennapos munkába járás alatt több mint 165000 km-t tettünk meg közösen úgy, hogy egyszer sem hagyott cserben. Millió emlékünk van együtt, gázoltam vele felhőszakadás okozta 40 cm-es vízben, mentem jégesőben és töltés nélkül is hazahozott a túra utolsó napján. Rettenetesen kezes motor, nem túl széles, így városban sem egy rossz választás. A karburátornak köszönhetően alapjáraton (rángatás nélkül) el lehet vele surranni az autók között. Kanyarokat is nagyon szereti akár nagyobb tempóban is. A szélvédelem az olyan amilyen egy naked bike-on, én a 177 cm-es magasságommal 140-150 utazót tudok tartani autópályán, de hozzá tartozik a történethez, hogy azért motorozom, hogy érezzem a szelet. A 20 literes tankjával késő ősszel amikor már „finomabban” megy az ember 400 km is elérhető, az átlagfogyasztás 5,2 körül alakul (min: 4,2, max: 6,5 liter).

Hibalista

- Tekercs (generátor) eddig kétszer, kb. 80000 kilométerenként
- Szabadonfutó (125000 km)
- Gyújáskapcsoló

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Motor Hungária (a garancia miatt) 2004-2006

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Kozmaxmoto szereli 14 éve, máshova nem is vinném.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 16 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 165000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja? R1200GS LC
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.