1670 ccm-nyi gyönyör
Szöveges ítélet
Az előző gépem is V2-es volt. Szerintem egy motornak legyen hangja, dörögjön. Az Mt-telöször az interneten láttam. Attól kezdve tutdtam, hogy nekem ilyen motor kell. Brutális kinézet, nem titkol semmit, egy nagy darab blokk, és a többi kiegészítés. Mivel nem motorozok túl régen,így egyáltalán nem zavart amikor a tesztekben lehúzták a sportmotor rajongók, hogy nem elég vad. 2005-ben már teszetelhettem, és az akkori SV650-hez képest a teljesítménye mellet a hatalmas súlya volt elrettentő. Ja és a 170-es "magasságom" sem jelentett előnyt a motor kezelésében. Persze menet közben már más a helyzet. Ha elindul utána tényleg jóindulatúan viselkedik. Túrázásra szintén kényelmes, lásd MT-túrák. pakolni persze nem igazán lehet, de hát azért van a kísérő autó:) Furcsa de az első csalódás az a hangja volt. A kinézetéhez mérten nagyon szolíd. Az SV650-nek karbon kipufogóval brutálabb hanja volt. Azért persze az alap MT-01 is símán beindítja az autóriasztókat. Jó móka vasárnap délután:))
pozitívumai: gyönyörű kinézet, meglepően jó fogyasztás, NYOMATÉK, mindenhol megnézik, mert nem túl sűrűn látható, kényelmes, imádom
negatívum: nehéz, a gyári hang lehetne morcosabb, kicsi tank, nem pakolható
És a leggyakoribb párbeszéd:
nézelődő: gyönyörű, hány köbcenti?
motoros: ezerhétszáz
nézelődő: mennyi?? ezerkétszáz??
motoros: nem. ezerhétszáz
nézelődő:ezernégyszáz?, hú az tényleg nagy
motoros: :) igen tényleg nagy az ezehatszázhetven köbcenti
nézelődő:???
Hibalista
- volt egy visszahívás a benzinadagoló esetleges meghibásodádának elkerülése végett, de nekem semmi bajom nem volt vele. 1 óra alatt meg volt a csere
Ide hordtam szervizbe
Kalmár Motor Kft.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 1200 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 8900 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |