A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Vespa » Et2 50 1997 (50)

Et2 50 1997 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vespa et2i iiigy jartam...

Szöveges ítélet

Ket eve vettem a motort, megfogott a retro kulso. Vespa et2i, ekkor meg nem sokat mondott az i betu a kettes utan... Nem is volt vele sokaig gond, aksi csere es a fek tomitese halt meg. A fogyasztasat sokaltam, eleinte 5 litert is siman benyelt, bar ment is rendesen. 50 alatt nem igazan erezte jol magat, de utanna 65-ig gyonyoruen huzott. Aztan sikerult a fogyasztast is kicsit visszavenni, varosban 4,5 temposan hajtva, orszaguton 3. Kenyelmes mivel ketszemelyes ulese van ami csak jelzes ertekuen van elvalasztva, szoval oda csuszik az ember ahova akar :-) Az ules alatt egy korrekt kis vodor amibe belefer kenyelmesen elfer a sisak, szerelesnel csak kiemeli az ember es maris ott a motor. Leszedtem egyszer a kipufogot, megse legyen mar rozsdas, szepen le is festettem hoallo feketevel, na a fel es leszerelest csak leirni konnyu, a megvalositas annal bravurosabb volt. A legszebb, hogy a hatso kerek csavarjait is takarja, meg veletlenul sem lehet hozzaferni, de ez legyen a gumis gondja :-) Tavaly kezdodtek a gondok, inditaskor egy hangos durranassal jelezte, hogy itt bizony vege a dalnak. Utanna meg adott valami eletjelet, de haza kellett tolni. Azert egy mazsat tologatni ezeken a kis kerekeken... nem egy elmeny.
A szerelo szerint meghalt a gyujtas elektronika, probaljak meg valahonnan szerezni, mert ez bizony 54 ezresembe fog fajni. Persze a sima et2-hoz 5000 HUF a gyujtas.
Azert egy gyertyacseret meg megprobaltam, de az is termeszetesen egeszen mas mint az et2 gyertyaja es persze 3x annyiba kerul. A karburator mar at volt alakitva mikor megvettem, szoval lehet at lesz alakitva az egesz et2 gyujtasura es mehet tovabb a jatek. Egyenlore itt tart a dolog...

Hibalista

- Meghalt a gyujtaselektronika, ami ritka es draga. 54 ezer a szerelo szerint. A gyertyaval sem jobb a helyzet, nem is hasonlit az et2-re.

Ide hordtam szervizbe

Kecskemet Natix kft. Korrektek, de ezzel meg ok sem igazan tudtak mit kezdeni

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Vespa

További ítéletek (49 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.