Non c´e´ vita senza liberta!
Szöveges ítélet
Vespa ET2:2001, 49 cm3, 4kW-5LE. Februárban még a motoros szezon előtt vásároltam a vaslovamat, így olcsóbban jutottam hozzá az újra fényezett Vespámhoz. 160.000FT.-ba került. Az ár magába foglalta a motort, a plexit, az új 12V-os akksit , új hátsó gumit, a bukósisakot, 1 pár új markolatot, a fehér index burát,1db hátsó tároló dobozt és 1liter 2T full szintetikus Motul motorolajat. A motor inkább szép mint gyors, de a Vespa egy élet érzés, egy szerelem. Olyan mint a robogók Harley-Davidson-ja! Mondhatni a motor maga Olaszország! Anconába volt az elöző tulaja. A motor gyorsulása jó (ugrik), pöcre indul (hidegbe max. első berúgásra), végsebbesége 60km/h, plexivel 50km/h, szembe szélbe pedig jó ha 35-40km/h. De viszont mindenki megnézi és utána fordul! A futómű hibátlan, rendkivül kényelmesen rugózik viszont a 10colos kis felnivel ajánlatos kerülni a kátyúkat. A motor 90kg igy komoly gondot okozhat a sztenderre emelése egy 55kg-os belvárosi csajszinak vagy egy 14 éves gyereknek. A plexit nagyon élvezem, egyáltalán nem kell fázni a motoron többé! Pakolhatsága motornak kiváló, egy kisebb táska elfér az ülés alatt, a bukó a hátsó dobozban és még ott a kesztyűtartó ami 2 üveg sört gond nélkül elnyel magába!
Hibalista
- Kellet bele venni egy új gyertyát (NGK-t vettem kb. 600 forintért)! Meg kapott egy új benzincsövett mert a régi mert eltöröt (volt otthon).
Ide hordtam szervizbe
Magamhoz! :)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 9505 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 150 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
