A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Vespa

PK 125 XL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható, korrekt gép (Marco)

Szöveges ítélet

A motort a másik Vespám (Fenevad, Pippo) felújítása miatt vettem, addig sem szerettem volna lemondani a Vespázásról. Azóta már édesapámnál teljesít szolgálatot, de imádom a mai napig, ha hazamegyek, szinte mindig megsétáltatom.
Hosszú távon szépen futott 90-100-at Visegrádon át is. Meg is lepődtem, mert a másik motorom erősebb, tuningolt, ebből nem néztem ki.
Ugyan a gyorsulásán látszik az erőkülönbség, de élvezetesen lehetett vele utazni, elég nyomatéka volt.
Nálam semmi nem romlott el rajta, az indexreléje típusidegen volt, amit én kicseréltem, az akkumulátora is kuka volt, azzal nem törődtem, mert van rajta berúgókar is.
Vétel után a lábán vittem haza, ott lehettem volna elővigyázatosabb is, ugyanis a főtengelyszimmering öreg volt és meg volt keményedve. Akkor nem pörgött, de hazaérve már fel-felpörgött, érezhetően falsot szívott. Otthon kicseréltem, de a hangján hallatszik, hogy a gyújtás oldali csapágy mintha nem kapott volna elegendő kenést. Nem rezonál, nincs csúnya hangja, más meg sem szokta mondani, de ismerem eléggé, és előtte is hallottam a járását, és kihallom.

Jó akkumulátorral a duda visít, rossz akkumulátorral viszont nem kap elég ménkűt, olyan a hangja, mint a régi virslikerekes autókon, de nekem még tetszik is :)

Szerintem nagyon eltalált ügyes szerkezet. Nem kell tőle túl sokat várni, csak amit tud. Sokan túlértékelik, én imádom, de azért nem szabad többet állítani, mint amit tud. Az árát nagyon magasan tartják egyesek a rossz példányoknak is, illetve egy 90-es PK-t is veteránnak állítanak be egyesek, de erről a motor maga nem tehet. Ha valakinek van plusz pénze a stílust megfizetni, akkor csak ajánlani tudom, mert megbízható, egyszerű, de az árkülönbözet nem a többi robogóhoz képest való technikai színvonal miatt van, a dizájn teszi.

Egyébként a teljesítménye és önindítója miatt én ajánlom bárkinek, barátnőm is gond nélkül használta nő létére. Pedig be is kellett rúgnia, de ment neki. Önindítóval valóban semmi nehézsége nincs.

A fogyasztása valóban 3 liter volt. Többet is ehetett volna, de én városban használtam. Ott nyugodt tempóban, csak néha húzatva, ha meg kellett állni, akkor máris kuplungoltam.

Hibalista

- Indexrelé - Akkumulátor - Főtengelyszimmering

Ide hordtam szervizbe

Magam szereltem végig

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1990
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 28000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? PX 125E '82 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Vespa

További ítéletek (49 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.