Kis retro talján. Egyszerűen imádtam!
Szöveges ítélet
Imádtam. Jó volt vele megjelenni. Mindenhol azt hitték valami veterán masina, de nem volt az, csak nagyon divatos retro külseje volt. Teljesítménye nagyon gyenge volt: ha egy emelkedőt meglátott: 20-as tempó, egyenes úton max 50km/h. A karburátorral csinálhattam bármit, a légszűrőben lehetett valami probléma, mert állandóan beszívott valamit és eldugult a fúvóka és kb. 100km-enként karburátort kellett tisztítani. Az utolsó az volt, amikor a hengerről a kipuffogócsonk letört, csak úgy magától, ismeretlen okból. Ja és az indítókulcs legalább 2 havonta beletört a gyujtáskapcsolóba. Mára már megváltam tőle: elcseréltem egy 85-ös Honda Spacy 250-esre, amit minden hiba nélkül 5 évig hajtottam.
Jelenleg Kawa ZXR250-esem van, de a Vespámra még mindig bizonyos romantikával tekintek vissza, mert minden hibájával együtt is szerettem. Olyan jó kis feelingje volt.
Hibalista
- kipuffogó csonk egyszerűen kettétört, minden 100km után karburátortisztítás. A kulcs 2 havonta beletört.
Ide hordtam szervizbe
saját magam szervízeltem
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
