Jól eltalált kis RAGAZZI
Szöveges ítélet
Ez a kis négyütemű robogó, maga a tökély. Nem tartozom a fiatal motorosok közé, volt 4 féle motorom is ez előtt. De ez, aranyos, kényelmes, jól húz, van benne erő. Az úthullámokon, aszfalt felgyűrődéseken vigyázni kell (buszmegállóknál) Nagyon megkedveltem, igazi olasz robogó. Kényelmes széles az ülése, jól manőverezhető. Nem tudom az új típusok milyenek, de ez el van találva. Az 1996 és 2000 közti példányokat mondják régi blokkosnak. Dícsérik , hogy ez a jobbik "szórás" minőségibbek, tartósabbak......2010 tavasz,, április.. No aztán szívtam ám a gázt bőviben !!! Fékbetétek cseréje,,, 4000 /ft. Szívócsonk cseréje 6000 ft / Gumik cseréje elől- hátúl 18.000 ft / olajcsere.., szelepállítás.. 10.000 ft / Így lett a 120.000 ft-os vespából 170.000 ft-os vespa. De most úgy tűnik, jól üzemel, és egyenlőre nem emészt fel több pénzemet... Változatlanul szeretem, nagyon optimális közlekedési eszköz !!! --- A 2010-es szezont végig robogtam vele, nagyon megszerettem, 3000 km-t gurultunk együtt a nyáron. Karácsonykor mégis eladtam őt.(a rendszám hiánya miatt, és hát nem fiatalodik..) Most 2011 január vége van, és úgy határoztam, beruházok egy új LX 125-ösre. Nem lesz olcsó, de ha ez összejön, életem végéig kiszolgál engem vélhetően probléma mentesen, minimális kiadások mellett ----
Hibalista
- A Duda romlott el, az órából az elem már ki volt merülve. Olajszint kémlelő ablak megfeketedett..
Ide hordtam szervizbe
A jóbarátommal cserélgettünk olajat benne, gyertyát, meg szűrőt
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 23000 |
Megbízhatóság | (0) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | CG 125 honda | Következő motorja? | Vespa LX 125 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
