A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Vespa » Et4 150 (150 cm3)

Et4 150 (150 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ismerkedés az igazival

Szöveges ítélet

Mivel ez az első "motorom", nehezen tudom mással összehasonlítani, talán csak azokkal, amin tanultam. Kényelmesnek mondható, és nagyon jó a városi forgalomban. Amióta megvan, nem értem, minek van az autó, miért ül benne mindenki akár fúj akár fagy, akár 40 fok van. Az idő, amit az ember a városban robogózással nyer, egyszerűen megfizethetetlen. Persze, a fogyasztás is, nem ülsz a dugóban sosem.
Miután ezzel a kasztnival készítettek 50 és 125 köbcentis motorral is ET-ket, az emberek első látásra nem tudják megkülönböztetni. Talán csak onnan, hogy rendszámos, sejtik, hogy lemaradnak majd a lámpánál. Megy, mint az állat. Az enyém, mondjuk megy 110-115-ig. De van rajta nagy plexi, amit egyszer leszereltem, hogy kipróbáljam nélküle, de 2 nap múlva visszaszereltem. Lehet, hogy egy kicsit lassabb a vége így, de inkább legyen nagyon kényelmes és ne fújjon le a szél róla:)
Kicsit a kormányborítás+műszerfal egység zörgős ugyan, de egy kis ragasztóval könnyen javítható. Szerelése nem bonyolult, ha van idő és hely, otthon is megoldható, de ahová vittem, a srácot mindenkinek ajánlom, mert teljesen korrekt.
Még egy kis hiba, az új gumik elkezdtek leereszteni hamar. Nem értettem, visszavittem, kiderült, hogy a felni széle annyira egyenetlen, ott szökik a levegő. Gumival bekenték, azóta nincs gond.
Igazi robogós érzés, száguldasz a városban, amíg minden csak áll. Mindenhová odaérsz, mindenhol megállhatsz, mintha biciklivel vagy gyalog lennél. Nincs gond a parkolással, a parkolóházakban sem kell díjat fizetni. Érthetetlen, miért nem vesz mindenki egy robogót?

Hibalista

- Használtan vettem, kereskedésben, elvileg fel volt "újítva", de azért a gumi például cserés volt rögtön. Heidenaut vettem, K58 típust, ami jobban tapad, mint a légy az ablakon, első+hátsó + szerelés nem volt összesen 20000pénz.
-
- A hátsó teleszkóp + karburátor állítás + fékbetétek + egy-két apróság 50000pénz.
-
- Még kéne a karburátor tömítéseket cserélni, hogy mindig pöccre induljon, mert a benzin mindig valahová elszökik...
-

Ide hordtam szervizbe

Bán Levente számát a név alapján megtalálod.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2001
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 22000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja? 300ie
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Vespa

További ítéletek (49 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.