A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Vespa

ET3, Primavera 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy igazi pléh-boy

Szöveges ítélet

2001, újsághirdetés kép nélkül: Retro formájú fémkasznis Vespa berúgókarral, elektromos gyújtással, 4 sebességes kézi váltóval keresi szerető új gazdáját. Tel: 06-62-......
Ebben a rövid hirdetésben minden benne volt, amit kerestem. Távolság: 380 km a lakhelyemtől (Hódmezővásárhely). Gyors telefon, képet az eladó nem tud küldeni (hol volt még a Facebook, okostelefon stb.), és a típusát sem tudta pontosan megmondani. Mindegy, az üzemanyag még olcsó volt, másnap reggel indultam a sosem látott gépért. Egy városszéli benzinkútnál találkoztunk, és ott megláttam Őt! Szebb volt, mint amit elképzeltem. Ilyen lehet a szerelem első látásra.
Rövid mustrálgatás után próbakör, 200 méter után leállt. Visszatoltam az eladóhoz vörös fejjel, aki szerint ez lehetetlen, még sohasem csinált ilyent. Megpróbálta beindítani, neki sem sikerült. De nekem ez a gép így is kell, és rövid alku után pakoltam fel az utánfutóra. Hazafelé letisztult fejjel volt időm gondolkozni a hiba okán. Mindig kezdjük a problémamegoldást a legegyszerűbb dologgal. Benzin? Megálltam egy útszéli benzinkútnál, és izgatottan tekertem le a kupakot. Csont üres a tank, így bizony még a volt gazdájának sem indult el. Arol-2T és egy kis benzin a tankba, és már az utánfutón a 4. rúgásra elindult. És azóta megy és megy és megy.....
Szeretem. Amint kijön a tavasz, egy kis tisztogatás, mosás, átnézés, és indul. A csomagtartókat már utólag én tettem rá, hihetetlen mennyiségű csomagot lehet rajtuk szállítani. A pótkerék igazi telitalálat, jó előre és hátra is, egy 13-as villáskulccsal 5 perc alatt ki lehet cserélni a defektes kereket. De ugyanezzel a kulccsal belsőt is tudunk cserélni, a kipufogót is le tudjuk szedni, szinte mindenhez jó. Ezen kívül csak egy gyertyakulcsot és egy pótgyertyát hordok magammal.

Mit imádok benne? Egyszerűség, megbízhatóság, fém kaszni, kézi váltó, berúgókar, csomagtartók, pótkerék, nincs akksi stb. Egy kis gyakorlattal szinte minden házilag is javítható rajta. Minden alkatrészt, kiegészítőt be lehet szerezni hozzá.
Ja és gyönyörű!!!!!!!!

Hibalista

- Kupplung bowden szakadás háromszor, főtengely szimmering csere, 2-3 defekt más semmi.
- Ja és egyszer kiégett az hátsó izzó is!!!

Ide hordtam szervizbe

Pémer Motor, Keszthely
Olasz robogók tökéletes ismerője. A Paggio APE háromkerekűmet is ide hordom, eddig mindent meg tudott rajta javítani, semmi nem tud rajta kifogni.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1985
Kényelem (9) Használati időtartam 14 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 48500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 29000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Csepel 125T Következő motorja? Ő marad, amig csak dobog a szíve!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Vespa

További ítéletek (49 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.