derék - darázs
Szöveges ítélet
Ezt megelőzően egy 1969-es Vespám volt, mire hazaértem a munkahelyemről, az utolsó sarkon már elfogytak a fokozatok a váltóból. Általában másnap reggelre meggyógyult, de úgy éreztem, hogy öreg Vespa már csak szobadísznek kell... Az új isteni. Kistestű, szóval rendszám nélkül sem feltűnő, a többi 125-öshöz képest nem gyorsul túl jól a súlya miatt, viszont a fém szerkezet cserébe ellensúlyozza a 10-es kerekeket (elöl 11-es). Jól fogyaszt, végsebesség 120 körül van óra szerint, szoktak is csodálkozni... Megéri a pénzét, kitűnik a többi közül, és ezt nem csak én, motorbuzi állítom, de hölgyektől is hallottam már, hogy "...ugye ez egy Vespa?"
Most motorom nincs, tavasszal mindenképp beruházok, remélem, hogy nem kell majd miatta eladnom.
A pakolhatósága nem nagy cucc (bár összehasonlítási alapom nincs), a rendszámtábla mellé már nem fér be egy bukó, A4 formátumú papírt berakva pedig valamelyik széle biztosan rojtos lesz.
Hibalista
- Alapjáraton rezeg az egyik tükör. Csak kellemetlen ennyi pénzért...
Ide hordtam szervizbe
MotoItalia
Iszonyat flegmák a szerelők. 4 hónapja ígérik, hogy felhívnak, ha megjön a hátsófék karja (sima bowdenes).... Különben is, milyen az a szervíz, ahol egy k*rva fékkart nem tartanak. Utángyártottat meg nem akarok venni, hamár párezer forintos alkatrész.
Értékelése: 1
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
