A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ural » Wolf 2006 (750)

Wolf 2006 (750) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Orosz farkas

Szöveges ítélet

6 éve megláttam valamelyik motoros újságban a képét és beleszerettem. Mióta megvan, a szerelem fokozódott, minden egyben van rajta. Pár cimborával gondolkoztunk, hogyan kéne átépíteni, de ez annyira el van találva, szinte csak a hátsó kereket kéne cserélni egy vastagabbra, de az meg a kardán miatt macerás. Egy igazi orosz tank, ha elindul megállíthatatlan, és ez elindul az első pöccre. A súly/lóerő aránya nem túl jó, de nyomatékkal ellensúlyozza, 4.-ben alapjáraton döcög a városban 50-el, ez a fokozat gyakorlatilag 150-ig használható. A váltás szépen megy, de elég keményen rúgni kell a váltókart, majd egy hangos kattanás jelzi a sebesség megtalálását. Üresbe tenni, inkább csak akkor lehet, ha már áll a motor, de ha finomkodsz a váltóval meglephet a 3. és 4. fokozat között is egy üres sebességgel. Ennél a motornál nincs finomkodás, itt mindent erőből kell csinálni, bár ennek ellentmond, hogy a tengelykapcsolója kellemesen lágyra sikeredett. A 2500 km-enkénti szervizt egy kissé gyakorinak tartom, bár eddig megtettem. Még soha nem hagyott ott sehol, és szerintem nem is fog.

Hibalista

- -Denso generátor feszültségszabályzója megadta magát, javítás densoéknál 12000.-
- -előretolt lábtartón a sebváltó karja hozzáért a bukócsőhöz, emiatt váltáskor nem ugrott vissza a kar a helyére-javítás feszítővassal 0.- Ft, azóta jó
- -kardánhajtás lötyögött, márkaszerviz, gari csere, azóta az új lötyög :(

Ide hordtam szervizbe

Sokáig Székesfehérvár, majd Budakeszi, meg párszor Martonvásár

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 21200
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ural

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.