Orosz farkas
Szöveges ítélet
6 éve megláttam valamelyik motoros újságban a képét és beleszerettem. Mióta megvan, a szerelem fokozódott, minden egyben van rajta. Pár cimborával gondolkoztunk, hogyan kéne átépíteni, de ez annyira el van találva, szinte csak a hátsó kereket kéne cserélni egy vastagabbra, de az meg a kardán miatt macerás. Egy igazi orosz tank, ha elindul megállíthatatlan, és ez elindul az első pöccre. A súly/lóerő aránya nem túl jó, de nyomatékkal ellensúlyozza, 4.-ben alapjáraton döcög a városban 50-el, ez a fokozat gyakorlatilag 150-ig használható. A váltás szépen megy, de elég keményen rúgni kell a váltókart, majd egy hangos kattanás jelzi a sebesség megtalálását. Üresbe tenni, inkább csak akkor lehet, ha már áll a motor, de ha finomkodsz a váltóval meglephet a 3. és 4. fokozat között is egy üres sebességgel. Ennél a motornál nincs finomkodás, itt mindent erőből kell csinálni, bár ennek ellentmond, hogy a tengelykapcsolója kellemesen lágyra sikeredett. A 2500 km-enkénti szervizt egy kissé gyakorinak tartom, bár eddig megtettem. Még soha nem hagyott ott sehol, és szerintem nem is fog.
Hibalista
- -Denso generátor feszültségszabályzója megadta magát, javítás densoéknál 12000.-
- -előretolt lábtartón a sebváltó karja hozzáért a bukócsőhöz, emiatt váltáskor nem ugrott vissza a kar a helyére-javítás feszítővassal 0.- Ft, azóta jó
- -kardánhajtás lötyögött, márkaszerviz, gari csere, azóta az új lötyög :(
Ide hordtam szervizbe
Sokáig Székesfehérvár, majd Budakeszi, meg párszor Martonvásár
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 21200 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
