A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ural

Wolf 2005 (750) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

(meg)kísért a múlt

Szöveges ítélet

Szeretem a régi vasakat, valahogy megnyugtat, hogy minden olyan érthető és szerelhető bennük. Persze az se árt, ha nyugodtan elindulhat az ember egy hosszabb, akár pár ezres túrára.
A kettő kompromisszumát szerintem tökéletesen megtestesíti egy új/újszerű Ural.
A kezelése egy mai agyontervezett japánhoz képest talán nehézkesnek tűnik elsőre, nincs minden túlgondolva, és eltakarva valami szép műanyaggal, rezeg, csattog, de de megszokás után nagyon jól és élvezetesen motorozható. Alacsony a súlypont, nyomatékos a motor, legfeljebb a hátsó telót cserélném jobbra.

Az üzemeltetéshez kell némi odafigyelés, és hozzáértés. Pl. 2500 kilométerenként ajánlott egy karbiszinkron-előgyújtás-szelephézag ellenőrzés, de ez kb fél óra alatt megvan otthon, nem kell hozzá se különösebb ész, se spéci szerszám. Akinek amúgy is ez a hobbija, annak külön élvezet.
A kritikus részek amúgy jó minőségűek, keihin karbi, denso generátor, brembo fék, elektronikus gyújtás, stb., de a konstrukció igazi békebeli. A végsebessége 150 körül van, a 100-110 utazót kényelmesen bírja, miközben nem fogyaszt 5 liternél többet.
A közhiedelemmel ellentétben nem kell út mellett szerelgetni, robosztus, megbízható gép az eddigi tapasztalatok alapján.
A folyamatos fejlesztéseknek, (és a "nyugati" alkatrészeknek) köszönhetően sajnos az ára is megemelkedett mostanában.
Nekem nagyon bejön a feeling, legfeljebb egy oldalkocsis retro-ra cserélném el, majd öregkoromra.

Hibalista

- Kardán szimeringek és keresztek cseréje 15e km-nél, estem egy óriásit, valószínűleg ennek következménye. 6000 Ft-ból megvolt. - Kormánykapcsolók vezetékeit újra kellett forrasztanom, mert időnként kontakthibákat generáltak. - Benzincsap réz csöve a tankban elrepedt, forrasztani kellett. - Karbi gumi szívócsövei, benzincsövek (és általában a gumi alkatrészek) elöregedtek, cserélni kellett. - -

Ide hordtam szervizbe

Már nincs hivatalos szervíz.(Otthon szerelgetem, ez a hobbim.)

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 7500
Megbízhatóság (8) Vezetett km 24000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? GSX 1100 Következő motorja? oldalkocsis Retro
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ural

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.