Ízirájder
Szöveges ítélet
Imádtam a motort. Gyakorlatilag bármikor bárhoivá elvitt, gond nélkül. Pesten, nyáron, nagy dugóban, kánikulában nem szeretett haladni (puffogott a túlmelegedéstől) ilyenkor buszsáv vagy JÁRDA!! és már le is hűlt a kellő hőfokra. télen nem sokat mentem, de 2 hónap szünet után is pöccre indult. Látszott a motoorn, hogy terepen van igazán otthon. A dimbes-dombos Velencei-hegységet nagyon szerette. Laza, murván, sárban van igazán otthon a vas. Benzinre érzékeny. Ha az Alföldön vmi eldugott helyen rossz benzint tankoltam bele, néha bedadogott, de miután kiköpte a koszt, utána, mint a golyó! mondanom sem kell, hogy az egyedi megjelenése miatt mindenhol feltűnést kelttettünk. Az elején még zavart, de aztán megszoktam! Szerpentinen (Dobogókőtől lefelé) szolóban (utas nélkül) hihetetlen nagyot motoroztam
Egyszóval: Kurva jó volt vele motorozni!
Hibalista
- gyakorlatilag 2 db gyertyacserén kívűl (az én hibámbólk beköpte a gyertyát) nem volt gondom vele.
Ide hordtam szervizbe
Szerelő 1: Ural Budakeszi
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 15500 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
